Resturangen fick finbesök!

Jajjebus, idag blev det att käka middag på resturang för att fira mamma lite på födelsedagen och det blev på en thai/kina resturang nere vid hamnen som har väldarns god mat!

Jag var inte så överdrivet hungrig och minsta brodern äter ju inte lika mycket som vi äldre så vi bestämde oss för att dela på en maträtt och det var riktigt mumsigt och vi blev båda mätta! =)

Jag och andra broder.

Bytte kläder förut idag till en mer bekväm basic outfit. (Måste klippa luggen då jag knappt ser nånting när jag bär hatten som trycker ner den, haha).

Jag tror ärligt talat jag ska försöka sova nu, är så äckligt trött.
Vi hörs tomorrow babes!
Ciaoo



Kommentarer

just nu så ligger jag i sängen, lyssnar på rock that body-black eyed peas. är hur trött som helst, ska nog snart ta nåt å käka sen sova =D nördar facebook också, spelen där är lite beronde framkallande! ;)

» naomi

snygg outfit!


Kom ihåg






Trackback