I'm up.


Yes, I'm up! Eller jag har faktiskt varit vaken sedan klockan 09.00 (ställde väckarklockan för att inte sova bort hela dagen). Nu ska jag bara klä på mig så är jag redo för dagen, kanske få i mig lite fika också nu då jag lyssnar på magen som kurrar lite i smyg.

Just de, jag drömde en underbar dröm innan jag vaknade, eller just innan jag vaknade var det en mardröm men drömmen innan den.. Jag och min familj hade flyttat till ett annat hus och jag höll på fixa i mitt nya (STORA) rum då jag upptäckte en dörr som var lite gömd.. Jag öppnade dörren och vad tror ni var där? En Walk in closet ännu större än det nya rummet, inte nog med det fanns massor av kläder och skor där (SNYGGA) som de gamla ägarna lämnat, tror ni jag var lycklig?! JA! :P Synd att det var ne dröm bara..

Nej nu ska jag till min så mycket mindre garderob och rota fram lite kläder.
Ciao.



Kommentarer

Haha. Låter som en underbar dröm! :)


Kom ihåg






Trackback