En film från då jag var 14 bast.

Jag visste inte ens att den här låg ute på youtube men herre min ge vad glad jag blev då jag väldigt nyss upptäckte det då jag minns den här helgen som om den vore igår. Filmen är alltså inspelade då jag var 14 år vilket alltså är 5 år sedan (gud vad tiden går snabbt!!!!) och det är mig, Sara och Sandra ni ser i den.

Dålig kvalité, fult skratt och knäppa tjejer, det kan inte bli bättre (A). Ni känner nog igen mig, det är jag som korsar ögonen ganska snabbt in i filmen som sedan repeatas om och om igen. Sen då det står att filmen är slut, fortsätt kolla för då kommer det lite bilder och filmen med oss är inte 7 min då det sedan bara kommer en massa andra bilder. Enjoy.



Kommentarer

Sv; joo samma här. Men har aldrig sett/hört någon med samma stavning :p haha jaa :p Hur kommer det sig att du hittade in på min blogg? :p

sv; TAAACK så mycket, jag är supernöjd :D känns huuur bra som helst :D

sv: haha jo det är sant xD men jag får väl ha med en stor röd flagga och viffta med i fall att vi kommer ifrån varandra haha :P

fotandet gick inget vidare. blev en liten shopping runda på stan istället ^__^

kram!

Har tisdagen varit bra?:)

hahaha vi var så snygga, iaf jag ;)

jo dt oxå förstås ;)



jaa fett coolt! hade du velat bli skådis hade dt nog hjälpt dig gaaanska mkt! ;D



jag hade tänkt pierca mig på vänster sida! =) jag tkr dt är fierce! ^^

asså dt är såå kul att kolla tillbaka på bilder, som är flera år gamla haha :D



du, team edward for lajf :D<3

Tänk att ligga ute på nätet utan att veta om det... ja det är nya tider nu... Kul att du hittade det i alla fall!

Kram

hej ! shit va fin blogg du har, kolla in min & min bästaväns blogg & d våre roligt om du också komenterade lite :D tack<3

» frida

hahah, det är så roligt att hitta gamla bilder och videor.! :D

» Ullis

sv: det är bara bra med mig, hur är det själv? :)


Kom ihåg






Trackback