Assistent/Praktikant


Källa MaxJenny design.

Jag sa ju att jag hade något att berätta och nu kommer det. Jag ska få börja som praktikant/assistent åt designerna Maxjenny Forslund och Margareta Forslund. De är mor och dotter (Maxjenny är dottern) och de har varsitt företag men jobbar även en del tillsammans. Mest kommer jag hålla hus i Vik som bara är en bit från mig där de har butik, galleri och tillverkning, kommer även förhoppningsvis vara lite i Köpenhamn där de också har en butik.

Dock har jag ju problemet med min rygg men det vet dom om så jag kommer vara där de dagar jag mår bättre och jag kommer inte ha några tider utan jag kommer helt enkelt vara där då jag kan. Jag ska till Vik i början av nästa vecka och prata med Margareta för första gången och få lite mer information.

Det känns himla kul, än om jag inte alltid kanske kommer få göra så roliga saker är det ju så mycket bättre än att sitta instängd på rummet om dagarna!

Något jag tycker är coolt är att Madonna har haft på sig ett par skor Maxjenny designat och i musikvideon "Sorry" har några dansare på sig hennes metallfärgade bikinis.

Kika in på deras hemsidor vettja! (har länkat ovan på deras namn).
PUSS!



Kommentarer
» Molly

gud vad roligt! Grattis!

maxjenny hade ju riktigt balla kläder asså! :P

tror du kommer få det bra där :)

shit va kul :D :D grattis !! :D

åh de låter väldigt kul!

Låter super kul! Lite det som jag gör nu hos KOtyr.se :)

» Diana

Åh det låter jätteroligt!!! Hoppas det går bra med din rygg så att du kan vara där mycket :D


Kom ihåg






Trackback