Torsdag 12 november 2009, dagen, shopping, outfit.

Pjuh, hemma igen. Dagen började med att vi åkte iväg just innan 9 i morse och efter två mindre felkörningar hittade vi faktiskt till Ängelholm så vi var framme just efter 11. Eftersom jag inte skulle vara hos ryggkirurgen förrän 14.30 gick vi en sväng i deras lilla stad och kikade i butiker och tog en fika.


14.30 var vi på plats på sjukhuset och snackade med ryggkirurgen. Nu har jag fått ny medicin utskriven för nervsmärtorna i benet så jag kan börja med sjukgymnastiken igen sen ska jag göra en magnetröntgen så snabbt som möjligt (kan dock ta någon månad tills dess) sedan ser vi hur det ser ut där inne och bestämmer vad som skall göras utefter det.

Efter läkarbesöket åkte vi till stan igen där vi åt lunch, bakad potatis.

Vi upptäckte att klockan inte var så mycket och att det inte var så långt till Helsingborg vi åkte till Väla-köpcentrum som var biggastort och hade alla intressanta affärer.


Så här vandrade jag omkring idag, skor och jeans köpta i Schweiz,a jacka köpt i london, tröja Second hand, gammal sjal.

Kom hem med lite grejer i alla fulla fall. Ett par längre satinvantar typ.

De efterlängtade och älskade byxorna från lindex är äntligen mina (tack mamma för bidraget).

Två tidningar för de innehöll Twilight/New Moon special båda två ;)


Såja. Resan hem gick också ovanligt bra, jag är impad över att vi inte körde fel och så för det började inte så himla bra, haha.

Nu ska jag läsa lite bloggar sedan lägga mig och läsa mina nya tidningar!
PUSS!



Kommentarer
» Micke

Coolt! :D Då har du hunnit få ihop en skaplig samling då? Nån särskild skiva som du tycker extra mycket om? Vilken "era"? Jag brukar hoppa mellan att gilla 50- och 70-talet bäst. Med det menar jag inte att 60-talet var dåligt för Elvis (eller ja, vissa filmers musik förstår man ju att han inte orkade engagera sej i..).

» Micke

Ryggkirurgen, förresten? What´s the story?

är in touch värd att köpa? är dt mkt new moon i tidningen? vad kostade den? ^^

du... det värkar ju skit kul att shoppa med dig ju ;) höhö...



kram!

Hoj, Hoppas att din nya medicine funkar bättre nu :)

kramar

Håller tummarna att den nya medicinen hjälper dig nu och att du hittat en läkare som inte ger sig förrän det är utrett!!!

Så skoj att se bilder från Väla. Min kusin bor i Helsingborg så jag var där nere (och shoppade:)) i somras! Stort och bra köpcentrum!

Ha det så mysigt med tidningarna nu!

Kram

Håller tummarna att den nya medicinen hjälper dig nu och att du hittat en läkare som inte ger sig förrän det är utrett!!!

Så skoj att se bilder från Väla. Min kusin bor i Helsingborg så jag var där nere (och shoppade:)) i somras! Stort och bra köpcentrum!

Ha det så mysigt med tidningarna nu!

Kram

sv: jo den är ju ganska sorlig och inehåller ju inte alls det spexiga som de andra videosarna :P men ibland känns det fint att göra något annorlunda. fast vi har faktiskt en idé om en ny video som kommer bli ganska rolig, men det kommer nog dröja ett tag innan den blir gjord :P



hoppas verkligen att dom nya tabletterna hjälper nu då! =) o jag tror att jag också har sånna handskar, i alla fall liknande. köpte du dom på h&m?

KRAM!<3

» Madde

Nu finns en sammanställning av Gossipgirl inlägget på bloggen. Nyfiken på vem av tjejerna som mina läsare ansåg ha schysstast stil? Klicka in på bloggen och spana in resultatet! Kram /M


Kom ihåg






Trackback