Sjuka drömmar.

Alltså ibland drömmar man så sjukt knäppa drömmar, det gjorde jag inatt!

I min första dröm var jag som med men ändå inte, på något vis var jag närvarande men ändå som om jag bara såg på en film, det här är det jag minns: Det var några människor i en stuga ute i skogen, bland annat Edward och Bella. Men sedan började träden leva och gick till attack (typ som i Harry Potter filmen ni vet?!). Det blev bara värre och värre och träden skulle typ ta över världen. På något vis dog Edward (jag vet, SNYFT!!!!) så Bella var superledsen och så men kunde ändå ta sig in till ett större samhälle och vem träffar hon på där om inte Jacob? Helt plötsligt ställer dom sig där och börjar storhångla (haha). Sen kommer resten av vargarna/varulvarna och säger att dom vet hur dom kan besegra träden. Ja mer än så minns jag inte.

I min andra dröm var jag på ett hotellrum tillsammans med Chuck Bass, Jenny Humphrey, Lilly van der Woodsen och Nate Archiblad (alla från Gossip Girl). Vi hade stulit en kypares rullvagn som var fylld med alkoholhaltiga drycker men vi fick inte dricka det. Jag gick då in på toaletten och hällde i mig en massa alkohol tills jag var helt snurrig i bollen och virrade omkring i hotellkorridorerna. Sen minns jag bara att Chuck hade klätt ut sig till en kypare och kom för att hämta mig och ta tillbaka mig till hotellrummet. Ja, sedan kom mamma och väckte mig.

Haha, jag älskar seriöst att drömma (förutom mardrömmar!!).
Drömde ni något knepigt inatt?



Kommentarer

Hej! Hittade din blogg nu på http://bloggportalen.aftonbladet.se/BlogPortal/view/Home och tyckte den verkade intressant. Kul att du varit statist i New Moon! Jag drömde faktiskt något om Bella och Edward i natt fast jag bara läst halva första boken och inte sett filmerna.

Ha det bra,

/ Hanna, 21, Växjö

haha, sjuka drömmar!


Kom ihåg






Trackback