Robert Pattinson in my dreams.

Håller på läsa New Moon för fulla muggar för att ha läst ut den innan nästa tisdag då jag äntligen ska få se filmen! Fattar ni vad tiden gått snabbt, nu är det bara några få dagar kvar!!

I alla fall så drömde jag om Robert Pattinson (inte Edward) just innan väckarklockan ringde i morse. Då jag tänker tillbaka på drömmen är den rätt så knäpp och jag minns bara slutet men här kommer det jag kommer ihåg:

Jag och Robert går i samma klass på skolan och jag har en crush i honom (ofcourse). Vi är i ett klassrum och sätter upp några planscher på väggarna då han ställer sig på en bänk och kollar sig själv i en spegel som sitter kanske 7 meter bort, sedan tittar han på mig och säger "Kolla" och pekar mot spegeln. Spegeln sitter dock för högt upp för att jag ska kunna se nånting så då ställer jag mig på samma bänk som honom och han drar mig intill sig så att jag inte ska ramla av. Då kollar jag i spegeln. Robert drar då upp sin skjorta litegrann, drar in magen och sätter händerna under skjortan på brösten och putar ut dem, sedan säger han "Nu ser jag ut som Bella" och börjar asgarva.


Haha sedan ringde min väckarklocka så jag vet inte vad som hände sedan :P Drömmar kan vara så knäppa ibland.

Jag får väl ta och ursäkta för dålig och tråkig uppdatering men jag har förbaskat ont i ryggen, har haft det i helgen också ochdet verkar inte vilja ge sig så jag ligger mest och sover eller kikar på tv. Hoppas ni mår bättre i alla fall.

Kramz.



Kommentarer
» boo

haha trodde drömmen skulle ha en helt annan vändning! skulle inte vara helt fel o drömma om han! läser också new moon för fulla rullar, inte för jag tror att jag kommer hinna läsa klart den. Läser även midnight sun litegranna!

» Molly

hahahah, otroligt udda dröm! ja, nu är det nääära!

» Micke

Sv: :D Hur och när upptäckte du Elvis? Nån särskild låt som fick dej att fastna? Min var "Tutti Frutti", när jag var runt 7 år. Sen lyssnade jag ENBART på honom i 10 år! Beroendeframkallande jäkel! :D

haha, sjuk dröm!


Kom ihåg






Trackback