Klädproblem- Hjälp mig.

Imorgon blir det till att börja packa inför Stockholm på måndag, vad jag längtar! På tisdag kväll blir det ju att gå på press/bloggvisningen av New Moon och vilken klädångest jag har. Det är ju bara en bio kanske vissa av er tänker men det är inte bara en bio utan det är ju en förhandsvisning av NEW MOON!!! I alla fall har jag ingen aning vad jag ska ha på mig, kommer det vara uppklätt eller helt vanligt?! Nu är det ju dock så att jag till vardags kan se lite uppklädd ut så folk kanske i huvud taget tycker jag är en uppklädd person, vad vet jag.

Har fotat en del olika outfits som jag kanske skulle kunna tänka mig, vilken tycker ni är snyggast och skulle passa bäst??? Ranka gärna 1, 2 och 3. Dessutom kan det ju bli små ändraingar bort och dit med accessoarer, andra skor osv, men på ett ungefär.

PUSS PÅ ER!



Kommentarer

första va snyggast :)

» molly

ett eller 12 ;) fast 12 med bältet från ettan.

1, 2, 6, 7 och 13 gillar jag bäst!

allra bäst gillar jag 2an och 6an tror jag =)

men du klär i allt måste jag säga!<3

» Helen

Jag tycker utan tvekan nr 10 var bäst. Lite härligt svunna tider och glamour.Passade dig mycket bra också.Ha en bra tripp. :)

oj va svårt! alla är jätte snygga :) men mina favoriter är nog 1,6 och sen 7:) skorna passar jätte bra till dom kläderna, så dom tycker jag inte att du ska ändra på! :D

» Molly

Jag tycker 7, 1 och 13 var dom absolut bästa, i den ordningen btw. Jag körde på uteslutningsmetoden där, haha. Men jag vet inte hur uppklätt det är, jag tror att många gör lite som dom vill, men tror inte det spelar sån stor roll så länge som man själv känner sig nöjd.

6an gillade jag! den såg lagom uppklädd ut =) annars 9an!



haha random fråga, men jag vill va ute i god tid.... vill du sy/designa min balklänning om typ 3 år? ^^ :D

1=5

2=2

3=11



oavsett vad du väljer så kommer du bli skitsnygg :)

12, 1 , 13 :D

» feri

1, 2, 6 ,12, och 13 var enligt mig snyggast!

men allra mest 1 och 6 =D

Nr 1! Skitsnyggt!

» sanna

jag tycker verkligen att du ska färga håret mörkbrunt till premiären också! =D

12, 2 och 6, love them! :D

1 eller 3 utan handska och sånt shit och sen andra skor om du ska ha 3 :)

» Ajka

1,5,6,7,10,13,15



ohh alla var jätte snygga kan inte bestämma mig!!! :D

» Julia

Vänta nu, kommer du till Sthlm för att gå på pressvisningen den 17de? Skulle vara grymt roligt om du la till mig på msn (se mailadressen) för jag ska också gå! :D



Kram Julia

- thetwilightsaga.se

» boo

1:an är väldigt snygg! Även 9:an o 15!



Jag gillar 8an mest! :D

» DELLA

2dra! Älskar den, vet inte varför =)

sv: oj, hoppas det blir bättre! Det är faktiskt ganska så fint :)

15, 1, 4 :)

» Micke

4:an eller 5:an om du vill se glamoröööös ut, annars.. 15. :)

» Diana

Jag tycker nog 1,2,3 eller 9 :D

» a

10 eller 12


Kom ihåg






Trackback