Jomen självklart...

...skulle jag kika in hos Therese och se hennes vita klänning och då komma på att jag med har en vit klänning och oj vad snyggt det skulle bli, ja kunde naturligtvis inte hålla fingrarna i styr utan det var bara att leta fram den vita klänning och börja matcha!

Ni måste vara så j***a less min velning hit och dit vid det här laget så jag ber er inte rösta än en gång utan visar er bara vilka tre det står mellan nu, tar nog med alla sen så får Therese hjälpa mig välja på plats! Blir bra!


NU ska jag börja packa lite smått och bestämma resten av veckans vardagliga outfits som ska med!
PUSS! Tack för idag.



Kommentarer

den första var snyggast :D

tycker nog du ska ha den sista ändå =) den är snygg, glammig och sådär riktigt mysigt höstig!<3

annars den första, den är tuff, men lite sommrig kanske.

äh skit samma. alla är snygga så ta den du känner för :D<33

KRAM!

den vita klääningen blev skitsnygg ju (:

det kommer bli jättebra oavsett vad du väljer :D

» Diana

Första eller sista kanske, äh men alla e snygga så! Men ja förstår de e ju pressvisning! Klart de e svårt o bestämma vad man ska ha på sig då! Jag skulle vart minst lika velig! ;P

helt klart den vita klänningen!

» Be

Alla tre var söta men den vita är nog finast! =)


Kom ihåg






Trackback