Jag tror jag såg mig själv i NEW MOON!!

Okej andas Jennilie, andas... Kom nyss hem efter att ha sett New Moon igen, denna gången såg jag den med mamma. Då jag såg den i tisdags försökte jag verkligen hålla utkik efter mig själv under Volterra scenen men då det väldigt snabbt och ofta byttes vinkel hann jag inte se om jag syntes någonstans eller inte. Nu försökte jag koncentrera mig ännu mer och TROR att jag såg mig. Tyckte jag såg ett rött linne och brunt uppsatt hår.. Hoppas!! Det är då Bella springer i fontänen, bakom fontänen till vänster skymtade det väldigt snabbt personen som såg ut att vara jag, stod ju där ett tag då dom filmade just det också.

Wow, nästa gång jag ser den blir det till att hålla ännu mera koll! Shit vad häftigt det känns om det är jag som syns där :D

Nånstans där pilarna pekar är där jag tror jag syntes i filmen, kan även ha varit lite mer åt höger..

Bildkälla.

Här ser ni ju hur jag såg ut.

Nu kom mamma precis in genom dörren.
-Du, hur lång är nästa bok?
Haha, nu sitter hon här bredvid mig och kikar lite i Eclipse, hon är ju så sugen på veta vad som händer här näst  i The Twilight Saga ;P Får se om jag kan övertyga henne att läsa mina engelska böcker istället för de svenska då jag själv verkligen föredrar de engelska framför de svenska.

Ni som nu ska se på New Moon kan väl hålla utkik och se om det är jag som skymtar där i bakgrunden och sedan raportera vidare till mig om ni sett det jag såg :D

PUSS!



Kommentarer

Såg nyss filmen :D amazing.. tittade faktiskt efter dig med, tyckte att jag såg dig.. i toffs.. hm vore ju skitkul om det var du :D

» Alex

Ne, ska på bröllop imorgon här i Avesta som jag befinner mig i nu så jag har åkt bil hela dagen, missade allt. :(

HAR DU SETT DEN?! Var den braaa?

» amy

så himla coolt att vara med i new moon!

» Fia

Jag VET att jag såg dig. var på filmen den 20:e och jag bara till min kompis, det är HON!!! man ser din ryggtavla typ rätt länge du har rött linne och brunt hår i tofs. Jag bara VET att det är du, du är med i filmen!!!!! GRattis

» Josse

Jag tror jag såg dig fast jag är inte säker:D


Kom ihåg






Trackback