Jag nämns i Klick!'s Twilight bilaga idag!

Titta vad mamma nyss kom hem med!! :D (webcam bilder, sorry för den kassa kvalitén men jag ids bara inte ta fram min kamera).

En liten sneak peek!



Sen såg jag just att jag nämns ju i tidningen!! :D "Någonstans i den här samlingen av kåpförsedda statister befinner sig den lyckliga Klickläsaren Jennilie Isaksson som vann en tävling och fick vara med i filmen."

Nu blir det till att läsa för min del!!

Förresten måste jag bara säga att jag kollade nyss på The OC och i avsnittet jag såg var inte mindre än tre Twilightpersoner med "Rosalie", "Jasper" och "James" ;)
Tjosan!



Kommentarer

haha jog kollar på OC just nu :) och avsnittet jag kollar på är dom med i :D

Awh gumman håller tummarna med dig :)

vem är jasper i oc....? *hmm

VA?!

Fasiken vad ballt!

Har du varit med i filmen?!?!??!?!

sv: Wow! Det är ascoolt ju!

sv; jaaa just det !! nu när du säger det !! :D

» Be

Shit va niiice!!

:D

Har du lust att "styla" om mig ngn gång ngn dag senare? :) ^^

Kram

Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM

» bella

jag gillar webbbbb bilder!

Hehe märkte nu att du visst har det x]

åh ville också ha den men ja kom aldrig iväg idag. bajs också haha.



sv: jo men vi får väl flörta med vakterna haha xD tror nog inte att jag blir insläppt i vilket fall som helst :P

btw, kul att du nämndes också =D

» Sara

Mums på tidningen!:D

Kram Sara

www.thetwilightsaga.se

» Diana

Den har man såklart införskaffat sig :D


Kom ihåg






Trackback