IDOL!!

Alltså DAMN VAD BRA TOVE VAR!!!!!! Jesus. Jag säger bara, HEJA TOVE!! Erik var ju som vanligt också bra men hade valt en rätt tråkig låt och Reza gillar jag ju också, Mariette var bättre än vad jag brukar tycka hon är. Men i alla fall, Tove och Erik i finalen, kaaanske Reza och Erik, kaaanske. Sen var ju Tove och Eriks duett Så MYCKET BÄTTRE än de andras, pannkaka till de andra, guldstjärnor till Erik och Tove! Och förresten älskade jag Toves kläder ikväll, första outfiten! Okej jag känner att jag är team Tove ikväll :D

Bildkälla.




Kommentarer

besök gärna min musikblogg earcandy.blogg.se ;)

sv: Hihi okej ;P

» Maria

Gud vad snabbt du fick fram bilden på Tove?

HUR?! :D

hon är sjukt snygg och sjukt duktig! :D

tror verkligen att det blir tove och erik i finalen! =)

» bella

yesyesyes!

blir det fredagsmys eller party i kväll? =)

» Petra

Hej på dig!

Ville bara säga att du har en fin blogg.

Pssar till din still (inget illa menat)

Kolla gärna in på min blogg och kommentera gärna mitt senaste inlägg.

Kram Petra

Ja absolut :D Hon var sjukt duktig ikv alltså :D Eriks och Toves duett mumma ^^



Ja men fan va kul :D trodde nästan att du skulle säga nej ^^ men vi får väl bestämma någon gång när vi har tid och ork att göra de :D Jag tycker det var sjukt kul ^^ jag som inte är så van att bli stylad och så tyckte det var sjukt roligt :D



Idol nu får se vem som åker ^^



Kraom

Ja hon var skit duktig, och eriK! :D Vem tror du åker ut?

» Marwa

vad söt blogg du har! kram♥

» Petra

Jag har haft en så där fredag kväll men hur har du haft det?

» Petra

Härligt!

Har haft en dålig kväll med huvudvärk

» Micke

Sv: Men.. Då låter det som om att du egentligen har MASSOR kvar att upptäcka med honom! Nu blir jag riktigt avis! Det är så häftigt när det fortfarande finns låtar, händelser och shower som man inte hört/sett. Fortsätt utforska - you´ll love it! :)



Plus i kanten för Unchained Melody - kan det BLI mäktigare än hans version? :)



Håller tummarna för att det där med ryggen löser sej, och det snart.



Men hörru.. Calle & Mariettes duett ÄGDE ju! De jag vill ska gå vidare är dem två och Tove (som jag hoppas vinner hela alltet). :)

Hehe ja, han åkte ju ut! :P Men giud vad bra tove och erik var ihop!

Tack själv :)



Nee har ingeeen aning haha ^^



Jo precis vi får se men ser fram emot det :D



Kramar tillbaka :)

» Marwa

är allt bra ?:P

» Diana

Ja shiit hon var verkligen bäst i kväll! från att hon började med de första tonerna, acapella, satt ja o tänkte hela tiden "oj vad bra hon e!"

Du har rankat idolerna i precis samma ordning som jag typ :D


Kom ihåg






Trackback