Idol!

Mina två favoriter ikväll:

och

Kändes verkligen som om dom sjöng direkt från hjärtat, speciellt då Reza sjöng, jag hade gåshud hela låten och fick tårar i ögonen men då de sedan visade filmen från hennes mamma forsade tårarna från mina ögon! Vem och cilken låt tyckte ni var bäst ikväll?

Update klockan 23.39: Vad fan hände på Idol alltså, Erik och Reza som hängde löst??!?! Jag fattade ingenting!! Jag ville ha ut Calle idag och Mariette nästa gång. Reza är nog den jag tycker har absolut bästa rösten, damn vilken brud och röst!! Näe, nu blev jag faktiskt rätt så förbannad! Usch!!!!!!!!!



Kommentarer
» ella

Sv; Om man jämför med vad alla andra i skolan har så.. (: men som dom säger; lackleggins gör vilken outfit som helst till en festoutfit! ;D

» Alex

Inge detaljer! Fast ja, jag har ju läst alla böcker 5 ggr om så. ^

Jag är avundsjuk! Även om jag inte skriver det i min blogg så mycket så är jag ett stort twilight fan, haha. :)

» ella

Jag mår bättre nu än förut, har varit sjuk :/

Tove med oskyldigt blå, älskar den låten och hon gjorde den sååå bra!

» Micke

Calle, Mariette och Tove ägde som vanligt. Enda synd var att inte Erik åkte denna gången.. hehe

Det är verkligen synd att Reza åkte ut. Ville inte att någon skulle åka ut idag för alla var så himla duktiga. Röstade för första gången också, på Reza, men min röst verkar inte ha registrerats, för det drogs typ inga pengar och jag fick inget svar. Men jag vet att jag skickade rätt :/

Fick bekräftelse på min röst sen. Sms:et kom senare på natten :)


Kom ihåg






Trackback