Estocolmo!


Ja imorgon åker ju jag till Huvudstaden tillsammans med Therese. Vi åker dock inte tillsammans eftersom vi bor på två helt olika ställen men vi ses där och kommer sedan tillbringa dygnen tillsammans tills på torsdagen då vi beger oss hemåt igen. Fattar ni att jag ska få se New Moon på tisdag, det gör inte jag!! Känns som det var nyss man sa "nu är det "bara" en månad kvar", nu är det likson två dagar, det är ju ingenting och herre min Je vad jag längtar. Jag får lyckorus i hela kroppen då jag tänker på det!

Vad kommer vi hitta opp i Stockholm då.. Vi kommer ju gå på bion, sen blir det till att göra stan (kolla för min del eftersom jag är black), vi ska kanske vara barnvakt nån timme och sen ska vi faktiskt träffa två tjejer som bor i Stockholm på tisdag efter bion, det är Julia som bloggar på Thetwilightsaga.se och Ida som bloggar på Thetwilights.blogg.se. Det ska faktiskt bli himla roligt, jag älskar ju att träffa nya människor så jag ser fram emot det riktigt mycket!

Det ska bli så kul att träffa Therese igen också, pratade nyss med henne i telefon och då känner jag verkligen att jag saknar henne :) Snart ska jag väl börja packa också, sen ska mamma klippa mig lite och sedan är det dags för färgning. Vi hörs senare.
PUSS!



Kommentarer

Ja :)

» Tina

shit vilken snygg frilla du har!!! ha de fint

» Julia

Ja det ska bli riktigt roligt :D


Kom ihåg






Trackback