Amen great! (not)


Ånej! Då blev sjuk också!! Min broder var sjuk då jag kom hem från Sthlm så jag försökte hålla avstånd, tvätta händerna ofta och sprita dom flera gånger per dag sen åkte han härifrån en sväng och jag har inte träffat honom sen dess så det var ju bara mindre än ett dygn jag träffade honom men nu sitter jag här med en igentäpt näsa, taggtråd i halsen, lite hosta, huvudvärk och kliande öron! Usch och fy.

Känner mig dock inte såå himla hängig än men jag antar att det kommer snart för då jag blir förkyld kan jag aldrig bara blir lite förkyld utan jag ska bli helt nedslagen och liggande i minst ett dygn för att det inte går att röra på kroppen. Något som är tur är ju att jag fick det nu och inte om en vecka då Sara kommer för nu kommer jag ju vara bättre tills dess iaf.

Snart blir det till att kika på New Moon med minsta brodern ;) Som han har längtat efter den filmen!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback