Svar på några frågor..

Här kommer några svar på några av frågorna ni ställt till mig.

En liten fråga tror du att du kommer synas nå i filmen? efterson du var så nära :)

Jag vet som sagt inte om jag kommer synas något i filmen. Vi var ju många statister där men det finns ju ändå en liten chans att man kommer med, jag håller tummarna! :)

 

Fick du autografer :)?

Nej det fick jag inte. Eftersom det här är skådespelarnas jobb och vi var där på deras arbetstid blev vi ombedda att inte be om deras autografer. Men jag fick ju se dom på riktigt nära håll och det slår ju en liten papperslapp med deras namn på ;)

 

Rob alltså ÄNNU snyggare i verklighet? hur kan dte vara möjligt???
Jag trodde också att det var omöjligt men ja, han är snyggare i verkligheten, än om man tror att det är omöjligt så var han det! :D



Kommentarer

jo det kan jag tänka mig

Hur var din upplevelse och tycker du att det var så coolt eller så att det borde finnas mer sånna här tävlingar? :)

Synd att ni inte fick autografer. Men shit vad coolt att stå så nära dom jag skulle typ ha dött:P Ett stort grattis till dej från mig!<3

» an

ååh jag bara älskar din header! :D



och så är jag så avis på dej!!! gaah!

» sofie

hejsan:D åh, jag skulle oxå ha velat vinna, mendu, jag skulle vilja läsa din novell, hann aldrig se i klick då dom publicerade den. vetu om dom har lagt upp den nånstans lr kan du he ut den på din blogg?? C:


Kom ihåg






Trackback