Ny information om New moon inspelningen.

Hej.
Har just fått lite mer information om Italienresan och New moon inspelningen. Jag är lite besviken (dock inte minsta förvånad, förväntade mig inget annat) och jag tror ni kommer bli besvikna också.. Först och främst så får jag inte ta med min mobil eller kamera till inspelningsplatsen, det här betyder alltså att jag inte kommer kunna ta ett enda kort där borta vilket suger först och främst för min egen del, snacka om minnen och kul att ha kvar men sen även för att visa er.

Sen för det andra kommer jag heller inte få blogga om inspelningen vilket också suger. Jag kommer alltså inte kunna dela med mig av nånting från min Italienresa förutom bilder och sånt från hotellet, resan dit och det jag gör då jag inte är på inspelningsplatsen.

Det känns faktiskt himla tråkigt, trodde faktiskt att jag kanske skulle kunna få fota omgivning typ. För det andra så tänk om jag träffar Rob och gänget, då kommer jag ju inte heller kunna ta någon bild eftersom jag inte ens får ha med mig kameran på inspelningsområdet. ÅHHH!

Visst, jag kommer ju vara med om det och aldrig glömma det men ändå, man kommer alltid ihåg mer och det blir alltid roligare med bilder.


 




Kommentarer

sv: kan tänka mig det :) fan va synd att du inte fick ta med kameran, men du kommer ju ändå ha minnen sen när du köper filmen ;D Tänk positivt :P

okej, hade brevet kommit? :)

och när skickar du halsbandet? :)



Vad tråkigt med kameran, men det blir kul ändå :D

ps. får du ta autografer o sånt då?

» Natta

Kul att du vann tävlingen! Undrar vilken roll du ska spela eftersom de säger att du också vann en roll i New Moon? Ha det bra!



Synd det där med att du inte får ta bilder, men minnena blir ju för evigt kvar! ;)

sv: jo det är klart... :)

oki. hoppas det kommer imorn :) ska på en twilight träff på lördag och vill såå gärna ha halsbandet då :D



men om du får ta autograf, skulle du kunna fråga om en extra? inte från alla, men kanske från en? om det inte blir problem för dig. helst alice eller rosalie. men vem som än det blir, skulle jag bli jätteglad.

fast fattar om massa redan bett dig om det. kram

men åh först och främst om inlägget här,fan vad surt!!! liksom bilder säger mer än tusen ord liksom! fan vad stört! men du får väl tänka att själva upplevelsen är viktigast..



men fan vad värt pengarna! skulle lätt velat göra nått sånt,kanske borde baka och sälja lite;)

Måste säga grattis ytterligare en gång,haha!

Hoppas du får det sueprkul i Italien,det kan du ju berätta iaf,om allt är roligt :)

Synd med att du inte får minnas din resa med foton men allt kommer ju vara uppe i huvudet,det är ju inget man glömmer ;)

Kram Christina

» C

diggar bilden du hade i headern! :)

» Sarah

OH MY GOD ! , That´s totaly sucks !!

» Sarah

OH MY GOD ! , That´s totaly sucks !!

haha äh, du får TA på rob med händerna istället för med kameran ;D

» Danni

gud vad fin blogg du har, hänt nå skoj idag? kramar

Hej :D

Jag är med och tävlar om veckans blogg på twilighters.blogg.se :) Rösta på oss och se till att vi vinner :) din röst räknas verkligen!

Kraam

LÄNK:

(tmp=0452c5d14b3d0af3b1bf0bf805439565c6c6f02c" rel="nofollow">http://twilighters.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-rostning.html?tmp=0452c5d14b3d0af3b1bf0bf805439565c6c6f02c

nej fy va surt!! jag tycker du ska ta med kameran i smyg, hehe :D

måste bara säga att du inspirerade mig

till att börja skriva blogg, har läst din blogg

i ett par månader snart och tycker det är extremt

kul att du fick twilightrollen, FINNS säkert massa

tjejer som är avundsjuka på dig och tro mig jag är

en av dom :D hahaha synd att du inte får ta några

bilder eller så , men minnet finns ju alltid kvar!

hoppas du får kul på resan :]]

Kikar in :)

Va dåligt att du inte får fota, jag ville gärna se bilder därifrån på bloggen. Men på ett sätt är det bra också, eller det hade iaf varit det i mitt fall, för ibland när jag ser något jag verkligen bara vill ta massa kort på, glömmer jag bort att uppskatta ögonblicket då jag faktiskt är där och upplever det :P

» Malin

Åh tråkigt!:/ Men det blir ju ett minne för livet ;)


Kom ihåg






Trackback