Nu hänger jag inte i caféterian längre..

För ett eller om det kanske till och med var två år sen gjorde jag och min klass varsin sån här tavla på skolan, minns inte på vilken lektion det var men kanske Hantverkslektionen (om den nu ens hette så). Först gjorde vi gipsmasker av våra ansikten, hmm minns inte hur vi gjorde sen men så här blev min tavla iaf.

Tills idag har våra ansikten hängt i vår caféteria men då vi tar studenten nu och dom ska bygga om skolan fick vi nu ta hem dom.

Nu ska jag fortsätta kolla på mitt buffy och vampyrerna maraton ;)



Kommentarer

ooooh riktigt riktigt snygg tavla !!!!!!!!

nu blev jag lite kär i den (a)

» F

Vad gör du denna tisdagskväll?= :=

» Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

» Bea

sv: Härligt :D

- Med mig är det bara bra

» carro

Hej sötnos :) Skulle du kunna hjälpa mig med en sak(A)?



Puss

sv: så lite såå !! den var riktigt häftig juu :D

» Bellz

Å vilka snygga tavlor! Hur har ni gjort dom , är det formen av era egna huvuden?

Super häftiga!



Kram Bellz

Är du sugen på nya favoritbloggar? På min sida tipsar jag om läsvärda bloggar!



Vill du bli tipsad själv? Säg till!


Kom ihåg






Trackback