Lite ny info om New moon resan till Italien..

Hej. Pratade för ett litet tag sen med en kille från Nordisk Film och fick lite ny information om resan.. Jag börjar det det dåliga och avslutar med det braiga! Det dåliga är att vi åker den 26-28 maj, det blir alltså inte den 25-28, det blir ju rätt så stor skillnad eftersom det blir en riktig snabb visit dit. Sen fick jag även veta att det är i Florens vi ska bo, alltså inte i Montepulciano som det stod i klicktidningen, detta var dock inget negativt. Sen det braiga.. Inspelningsdagen är den 27 maj och JA, Twilightgänget kommer vara på plats på inspelningsplatsen så jag HOPPAS att jag får chansen att träffa dom eller i alla fall se dom!!!

Åker bort i helgen och är inte säker på om jag kommer blogga därifrån men annars så hörs vi igen på söndag eller måndag!! :)



Kommentarer

Glöm inte vad du lovade!! BILDER =D

Svar. Vad du tyckte om Twilight? Du sa att du hade sett den med din familj.

Otroligt! Ha en underbar resa när du åker :) Och ha en bra helg också! :D

Svar. Jag älskar den! =) Ska se den igen till helgen med ett par kompisar som aldrig sett den!

Fin header!gjort den själv?

hihi okej.

ha det så bra i helgen dit du ska!

sv, va :O va fusk !!!

Haha men ha en underbar resa och ta måååånga kort så jag får se hur resan såg ut :D

Kram

» Julia

Sv: Jag förstår det :D

fin blogg!=)



besök gärna min och min kompis blogg!=)

» Sofia

Hej!

Ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund :P



Vadå, har du vunnit någon tävling så du får träffa dom från Twilight?

Jag är så avundsjuk på dig att det gör ont i magen när jag läser din blogg, haha. Men ha det grymt kul i Italien i alla fall :D

hoppas du får träffa dom!

» moa

ååååååååå,gud jag är såååååå avensjuk!

jag vill också!

» f

jora de är bara bra med mig :) vad gör dudå? :)

» f

jora de är bara bra med mig :) vad gör dudå? :)

» f

jora de är bara bra med mig :) vad gör dudå? :)

» Emma

såg dig i tidningen idag :)

Åh men gud vad lyxigt!!!

Vad var det för en tävling??

bra. =)

åh jag är så avundsjuk...

» Frida

ÅÅÅÅH! Jag är så så avundsjuk!

Söt blogg! Vad händer idag då??:)

jag tror att ALLA tjejer i hela sverige är pretty avundsjuk på dig just nu! men FAAN vad NAJS!



/ STOORT TWILIGHT FAN!!!!


Kom ihåg






Trackback