Kläder som passar de flesta.

Fick tidigare en kommentar av en tjej som ville ha lite klädhjälp från mig. Hon beskrev hur hon såg ut och jag satte mig och fixade ihop lite outfits som jag tror skulle passa henne. En del av dom här outfitsen är lite rockigare men med rätt accessoarer är det bara att dra ner på rockigheten.

Vardag: Ett par lite uppvikta pösiga jeans, en snygg t-shirt eller ett linne, en färgglad kofta och ett par skor.

Vardag/Fest: Heltäckande strumpbyxor, en färgglad kjol att ha i midjan, ett enfärgat linne eller t-shirt, skinnjacka och ett par snygga klackar.

Fest: Färgglad fransklänning, skinnjacka, hatt, snygga klackar och möjligtvis strumpbyxor.


Vardag/Fest: Ett par slitna tighta jeans, ett färgglatt linne med matchande skor till, skinnjacka.


Vardag: Naturfärgad byxdress, nitskärp, skor med nitar matchande skärpet, jeans eller skinnjacka och hatt.


Vardag:  En slapp klänning, jeansjacka, hatt och skor.

Vardag: En lite längre kjol, enfärgad top, väst, klackar, smycken matchande kjolen.



Så där ja, jag hoppas jag har hjälpt dig som ville ha lite hjälp.
Allt gott.
Jennilie



Kommentarer
» Ida

Oj vad coolt. vad vill du jobba med?

» Ida

det låter ju riktigt kul. :) jag vill ju jobba inom filmbranschen. som skådis och regissera egna rullar. nog var man avis då du fick vara med på en sån stor inspelning. ;P

» Ida

ja, men det är så svårt när man aldrig kan gå på castings eller auditions här i umeå. därför hatar jag den här staden. ska bli kul att flytta snart. ;)

jadu, det kan jag verkligen tänka mig!

åh shit, tack så hemskt mycket! detta var verkligen till STOR hjälp! tack tack och åter igen tusen tack! <3



kramar =)

det var viktoria, eller så (A)

vart är skinnjackan ifrån? droool

» elin

ihh jag är så avis på din resa asså. gosh.



men nu till något annat, på den översta bilden gladiator sandalerna med nitar! OMG VA SNYGGA! (de utan klack) var e dom ifrån? är på jakt serrö.


Kom ihåg






Trackback