JAG VANN!!! New moon och Italien, here I come!! :D



Helt otroligt, jag fattar det knappt själv. Händer det här verkligen eller är det bara en dröm?! Bilderna ovan är från tidningen Klick som man kunde köpa  24-25 april. Då jag såg tävlingen valde jag Självklart att delta. Som ni ser ovan skulle man svara på några frågor och maila in dom rätta svaren sen skulle vinnaren lottas ut och nu visar det sig att det verkligen belönade sig att vara med och tävla :D

Sov hos en kompis inatt så jag var hos henne då telefonen ringde vid 11-tiden imorse, det var Klick's chefredaktör som ringde och berättade att jag vunnit första priset. Jag jublade, skrek, grät, skrattade och mitt hjärta slog 1000 frivolter, jag blev helt galen och till mig. Helt otroligt. Var sen tvungen att ringa upp honom efter några timmar för att verkligen höra mig för att det var jag som vunnit, att det inte var något elakt skämt eller att dom gjort något fel men näe, det är jag som är vinnaren!!

En redaktör från Klick ska ringa mig idag eller imorgon och göra en liten intervju med mig som sedan kommer publiceras i tidningen (Klick) och sen kommer någon från Nordisk Film ringa mig innan imorgon kväll och berätta mer i detalj för mig vad som kommer hända. Den 25 maj (på min födelsedag dessutom) åker jag och kommer hem igen den 28 maj. Jag har inte fattat det än att det är sant! JAG VANNNNN!!!! :D :D Några dagar framöver kommer det nog bli en del skrivande om det här då det är det enda jag tänker på för tillfället!

Har inte bestämt än vem som ska följa med, det står mellan två kompisar och mamma, har lite beslutsångest ;P Nä nu ska jag försöka smälta det här och skrika ut min lycka i några timmar till! :) Ha det fint.

Update: Pratade med en tjej från Klick nyss, hon ställde några frågor till mig och nu ska jag maila in en bild på mig till henne så dom sedan kan publicera bilden plus mina svar i tidningen Klick :)



Kommentarer

fan vad roligt! =)

» Sara

Stort grattis, vad roligt :) Verkligen en upplevelse, hoppas du får det superkul och hoppas att du får en statistroll!

» Sara

Åh fyfan lyckobarn!! fan va kul!! :D

» Bellz

Nej gud va roligt!

Grattis, Grattis :D

Får jag göra ett grattis inlägg på min blogg till dig?

Verkligen kul för dig!

Grattis igen :D



Kram Bellz

» sanna

åh, vad roligt! grattis!

Skulle du kunna skicka din mejladress till [email protected] så skulle jag vara väldigt intresserad ava tt göra en intervju.

mvh / sanna

» J

Åh gud vad roligt! Jag är verkligen jätteglad för din skull! :D Skulle du vilja bli mitt lilla projekt? Jag har en liten idé så du kanske kan maila mig? [email protected]

FYFAN VA JAG ÄR AVENSJUK! ÅH JAG VILLE VERKLIGEN VINNA! GRATTIS GUMMAN! :D

är det okej om vi skriver och länkar till dig i våran Robert Pattinson blogg? eftersom du är vinnaren i twilight tävlingen? Om du vill får du gärna svara på en fråga också. Vem ser du mest fram imot att träffa i twilight gänget och varför?

» Bibbi

GRATTIS vännen! Så kul att du vann. Passa på att njuta och mysa på resan. Blir så glad för din skull. Stora kramen!

Hej och GRATTIS!:D är verkligen avis, det skulle vara jätte kul om du skulle orka slänga iväg ett mail till: [email protected]

skulle vilja höra efter om några saker! hoppas du gör det :)

» sara

åh grattis!!

» sara

Du jag undrar om du gör inervjuer, om du gör det skulle du kunna skicka iväg ett mail till [email protected] det skulle vara jätte kul att få ställa lite frågor!=)

åh, grattis!! :D gud va roligt, du får berätta allt i din blogg, så följer vi med dig :D

förstår de gumman!

Nu är du och den lilla intervjuen uppe på bloggen! Grattis!

Jag förstår de gumman! :D du måste fotta och berätta allt i bloggen sen :)

...

» Maria

Åh, vad roligt! Stort grattis till dig och hoppas du får det riktigt riktigt roligt på resan!

åååå stort grattis till dig... kram

Jag är SÅÅ avundsjuk!!! Men ett jätte grattis till dej!!

GRATTIS (:

Åh, jag är verkligen avundsjuk på dig nu! :( :P Men grattis! Lycka till med resan till Italien :D

Gud vad avis man blir lyllo dig du :D skulle göra allt för att få vinna det omg omg omg

Grattis sötnos :D

STORT grattis! Vi är själva 13år båda två så vi blev självklara ledsna att vi inte kunde få vara med. Men hoppas du kommer ha en UNDERBAR resa och självklart ska det bli jätterolig att läsa din blogg nu! ;)

»

Grattis:Ö

Shit vad coolt! Grattis!:D

Gud va roligt! GRATTIS!

Jag är avundsjuk, haha som attan! Men det förstår du väl.

Grattis, hoppas att du får en riktigt trevlig resa!

GRATTIS !!!! :) lycka till avis

» Bella

åå, gud vad roligt! Hoppas du får jätteroligt, du måste ta massa med bilder ;)

» alma

haha oh my god! grattis och hoppas du kommer med i filmen! :D

Gud vad spännande för dig. Grattis! Ett måste är ju kamera, hoppas du förstår det. Lycka till!

» Julia

Du fattar nog inte hur avis jag är :O Grattis, även fast ja inte tkr om att du vann... borde vart jag :D Grattiiiis!

» Milla

Wow!! Vilken födelsedagspresent!!! Grattis!!!

Vilken rolig resa det blir, ett riktigt äventyr!

Att vara statist är ju bara det väldigt roligt (har själv varit det ett par gånger) och att dessutom få hela denna resa till Italien är ju så spännande! Förstår att du längtar till din födelsedag nu...!!

Kram



gud så bra! :D

GRATTIS! :D

Åh, vad jag önskar att jag var du just nu!

åååh, du kanske typ kan skaffa några autografer åt mig från de bästa? (A)

Hehehe, för då skulle du typ vara bäääst i hela världen.

& ja, ja e seriös xD

» Belle

Grattis! Verkar sjuktskoj!

nämen , shit va grymt ! :o

du kmr få det bäst ! grattis (:

Grattis! Jag som har gått runt som på nålar och hoppats på att få vinna den här tävlingen! Även om jag förmodligen är den mest avundsjuka av alla människor på jorden så önskar jag dig en jättetrevlig resa! Glöm inte kameran för allt i världen! :D

haha nee det e ju klart ;P

ÅH GRATTIS! den bästa födelsedagspresenten du kunde fått!! :)

Hälsa Robert från mig :P

Fan vad kul! Lyllo dig! =)

Jag undrar om du skulle vilja vara med på en intervju för min blogg? Mejla gärna till mig! [email protected]



Kram! =)

GRATTIS! :)

Skulle du kunna skicka iväg ett mail till [email protected] du kan skriva vadsom helst i det och är det okej om jag ställer några frågor till dig som jag sen kan lägga upp i min twilightblogg,det blir som en liten intervju om det är okej såklart :D



puss och återigen stort grattis <3

åhhh gud va kul:D vilken födelsedagspresent du fick!

STORT GRATTIS och hoppas verkligen att det blir kul!:)

skulle betala dej hur mkt somhelst för att åka istället för dig hihi!!!

Åååh, gu vad kul! Grattis!

» Pija

GRATTIS! :)

» Emma

ååh gud! Grattis! Jag är så sjukt avis att det inte är sant!!!!!!!!!!! :D

» J

VAR HITTA DU DEN DÄR ?

så otroligt roligt! GRATTIS! :D

» Frida

GRATTIS! Jag är så så avundsjuk!

Grattis!!!

WAHHH GRATTIS! FAN VA COOLT :D:D ~~

» Julia

stort grattis :) läste om dig på twilightnews.blogg.se. är verkligen avundsjuk på dig, hoppas du får en riktigt rolig resa. fast det kommer du ju såklart få. och hoppas få läsa sen om resan, om du tänkte dela med dig om den på bloggen :) lycka till! kommer nog gå superbra =)

» Molly

Oh, jättegrattis! Jag, precis som alla andra är också avundsjuk. Men jag hoppas det kommer att bli en otrolig upplevelse och jag önskar dig lycka till :D

åh jag är så avundsjuk på dig!

men du får ha det superkul därborta och hoppas du träffar gänget ;) KNÄPP MÅNGA KORT! hehe ;)

asså herregud var lycklig du måste vara ! grattis till dig :D nu är jag avensjuk !

jag..är..så..jäkla..avis! Grattis Grattis Grattis! =D

» jenny

Men Guuuuud vad roliiigt! Måste medge att jag är riktigt aviis, men GRATTIIS:D du måste verkligen ta en massa foton och dela med dig!

» Lollo

Sitter här nu och är JÄTTE avundsjuk



Men Grattis i alla fall!!! :D



Lova att du tar en MASSA bilder där nere som vi får se sen ;)

Grattis! Make us proud... det är klart att du gör! :D



Bilder vill vi ha! :) haha... Grattis Grattis!!!

Grattis! Make us proud... det är klart att du gör! :D



Bilder vill vi ha! :) haha... Grattis Grattis!!!

OTROLIGT STORT GRATTIS! :D Otrolig resa för dig :) Vilken upplevelse

måste fråga, skrev du något om hur mycket du ville vinna och så eller svara du bara på frågorna?

OTROLIGT STORT GRATTIS! kommer följa din blogg och hoppas du skriver om din resa :)

GRATTIS! Åh att jag missade den tävlingen... suck



Hälsa Rob och gänget! :D

» Anna

FUCK YOU!!!!!!!



åhhhhhhhhhh, EXTREMT avundsjuk om det inte märks! :O ;p

åååå! jag ville verkerligen vinna hade skickat in över 600 anmälningar! ;(

men grattis till dig!

» Anna

» Anna

» Anna

Jag skule göra vad som helst för att varadu. Grattis!

Grattis!!! Skulle vilja vara du!!

» Julia

Vad avunsjuk jag blir nu, hih. Men gud vad kul för dig, typ en dröm som blir sann ! :D

» Anna

Stort grattis!

Förresten, välkommen in på det svenska Twilightforumet http://www.twilight.ifokus.se! :)

Grattis! gu va avundsjuk man blir :O :D hälsa från oss :D

Wow gud va kul , men är grymt avis på dig x)

» VJ

Grattis ! :D

Ser att det e många som tänkt samma sak som jag nu, men om det går så skulle jag gärna vilja ställa lite frågor och publicera på min blogg efter resan :p

/Viktoria

grattis! fan vad härligt! :))

alltså omg, grattis! är så avundsjuk på dig! :D

Helt sjukt! saker som denna händer bara inte! GRATTIS GRATTIS!!!!! Ha det sjukt bra i italien, my god!!! GRATTIS!!

Fyfan vad jag är avundsjuk!



Men grattis och krama Robert Pattison åt mig <3

Stort grattis tjejen!! Jag önskar dig en fantatsisk inspelningsdag och massa härliga roliga människor att umgås med. Hoppas att du fått träffa hela gänget och får ett jättefint minne att ta med hem! =)Kram

Fyfan vad häftigt det måste ha varit!


Kom ihåg






Trackback