Jag är med i Aftonbladets helgbilaga Klick idag!!

Köpte tidning Klick idag efter skolan och där på sidan 9 hittar man mig ;) Det roliga var att jag är på samma sida där det står: Jorden runt, Kändisar från hela världen. haha.


Kan ju tillägga att då hon ringde från Klick och ställde frågan till mig om jag trodde mina vänner var avundsjuka sa jag något i stil med: Dom tycker ju det är roligt för mig och så men det är klart jag tror vissa av dom är lite avundsjuka. I texten i tidningen har dom alltså överdrivit lite :P

Fick även en fråga från en läsare som undrade om jag inte läst alla böckerna och jo, jag har läst alla Twilight böcker, dock bara på svenska, det är därför jag önskar mig dom engelska versionerna då jag fyller år.



Kommentarer

haha ja alltså shit,men gud vad kul :) men händer till helgen då? :)

hej ville bara fråga vad du svara på frågorna i twilight tävlingen , vilka som var dem rätta svaren ? ;)

Åh gu va roligt :D! när åker du då o hur länge blir du borta?. kram

De svenska suger ju. De översätter ju helt korkat... Känns inte som samma författare. Den engelska är bääääst.

» AnnG

Gud vad kul! :D Jag ska till italien 27 maj och stannar i någon vecka. Har du fått reda på var de spelar in? :) Skulle vara kul att se liksom!


Kom ihåg






Trackback