Ingen skola kvar nu

I morse kom jag fram till att skolan är  i princip helt över nu, om ni ser hur mina veckor fram till studenten ser ut förstår ni mig:
Vecka 20:
Mån
Tis
Ons

Tors
Fre En lektion
Vecka 21
Mån Vanlig skoldag
Tis Vanlig skoldag
Ons Ledig
Tors Ledig
Fre Ledig
Vecka 22
Mån Ledig (Italien)
Tis Ledig (Italien)
Ons Ledig (Italien)
Tors Ledig (Italien)
Fre En lektion
Vecka 23
Mån Vanlig skoldag
Tis Vanlig skoldag
Ons Ledig
Tors Ledig (Balen)
Fre Ledig (dagen efter balen)
Vecka 24
Mån Skola (frågan är ju hur värd denna dag kommer bli)
Tis Brännboll med klassen
Ons STUDENTEN!!



Kommentarer
» moag

kanon det där upplägget knycker jag från dig ;) Jag känns dock ha aningen mer att tänka på =D

Ah det är sköönt :) jag har bara 12 skoldagar kvar :) Så sköönt när det är nära !


Kom ihåg






Trackback