Happy Birthday Jennilie.

Idag fyller jag 19 år så grattis till mig.



Kommentarer

Grattis!:)

Grattis!! :D

» J

Stort GRATTIS till dig, tjejen! ;D

GRATTIS :D

Grattis Grattis!!

GRATTIS! =D

» Sara

GRATTIS!! :D

synd att du inte kan ta emot mms, jag skickade en video till dig ;P

kan bara skicka mms för jag har inga pengar på mobilen heller :(

Grattis :)

hoppas du får det underbart i italien, är så avundsjuk

GRATTIS! Måste bara säga att din balklänning ser helt underbar ut!



Ha det jättebra i Italien och njut verkligen av upplevelsen!

Kram Christina

Grattis grattis! :D

» Helen

Congrats Jen! Önskar dig en härlig dag. Ballonger och tårta som alla är värda. :) Och njut av den bästa presenten (resan då menar jag)! Hoppas att du får berätta lite om den när du är hemkommen i alla fall.

MVH/ Helen

Haha, jasså?Fan, världen är bra liten ibland;)



Grattis på födelsedagen!Hoppas du haft en bra dag!

GRATTIS GUMMAN!!:)

» JOSS

GRATTIS ;D

stort grattis till dig :) :)

» Danni

varse, hänt nå kul idag då? du får ha en super bra dag, kramar

» deni!

grattis! och vilket fint namn du har! :D

» Emma

Grattis:D^^

» Emma

Grattis:D^^

GRATTIS! Hoppas du får en helt underbar resa i Italien och att du får träffa casten!


Kom ihåg






Trackback