Firenze dag 3.

Hotellets resturang.

Vi var rätt slitna sista dagen då vi endast sovit ca 9 timmar på tre dygn plus en utekväll kvällen innan.

Utanför hotellet.

På stan.

En godisaffär med världens finaste godisförpackningar.

Överallt kunde man se statyer.

David statyn, vi blev kära!

En fin fontän.

Vi var ju tvugna att prova på den Italienska pizzan sista dagen! :)

Vi provade även på deras goda glass.

I bilen på väg mot flyget :(

Vi ville verkligen inte åka hem!!!! :'(

Florens.

Som sagt, vi spenderade överdrivet många timmar på överdrivet många flygplatser så vi fick underhålla oss själva! ;D

Så där såg vår sista dag i Florens, Italien ut åhh vad tråkigt det kändes då vi var tvugna att checka ut från hotellet och vår bil kom och hämtade och körde oss till flygplatsen :( Vi hade så gärna stannat ett par dagar till!!

Men som sagt, det här var den bästa resan jag varit på, ingenting gick fel utan allt var helt perfekt. Vädret, människorna, staden, utsikten, sällskapet, maten, hotellet, new moon inspelningen, att jag fick se Robert och Kristen, osv, ja allt var helt perfekt!! :D



Kommentarer
» vesna

härliga bilder =)

» sofia

Måste bara säga att jag verkligen älskar den lite rockiga klädstilen!



Och det vore grymt nice om du kunde återkomma med svar sen, om du föredrar böckerna på svenska eller engelska :)



Jag ska nämligen köpa hela serien, men vet inte om jag ska köpa böckerna på svenska eller engelska :) har än så länge bara läst dom på svenska och har svårt för att få tag på de engelska versionerna.



Men får man fråga vad du hittills tycker om det du har läst av de engelska böckerna? Om du jämför Twilight med Om Jag Kunde Drömma och New Moon med När Jag Hör Din Röst? Är den engelska mer detaljerad? Fängslas man mer av den svenska än den engelska, eller tvärtom? Är översättningen bra/rätt? :) Tack!

David med handen! :D Handen är ju så stor jämfört med resten av kroppen och michelangelo var ju grymt duktig så han borde ha vetat om att den var för stor, tror bara han ville "skryta" om att han kunde göra något för stort och ändå få det att se bra ut :O



Anyhow, grattis till vinsten :)


Kom ihåg






Trackback