En oldie plus en fråga.

En fråga till er. Är det något speciellt ni vill läsa om på min blogg, något ni vill jag ska skriva mer om, visa mer bilder på? Jag är väldigt öppen för förslag så kom igen nu och säg till hur jag kan förbättra bloggen! :)


Typ så här har jag sett ut idag fast med små skillnader.. jag hade ett par andra jeans fast dom var också pösiga och håliga, jag hade ett par vita ballerinaskor och utsläppt hår. Nu behöver jag inte ta en outfit bild då (har tagit på mig mjukiskläder).



Kommentarer

sv: btw grattis till twilight rollen, gud vad glad du måste vara, jag vet då att jag skulle typ svimma :D

pyssel, tankar och ditt liv :D typ. haha, de är så svårt, tycker redan som sagt att din blogg är bra :D

jag tycker du ska skriva om new mooon, massor av såna saker om resan och sånt:D


Kom ihåg






Trackback