Dagens outfit + VKbild


Skor köpta i Schweiz, byxdress Bik bok, nitskärp H&M, jacka köpt i London.

Hej.
Har prov i naturkunskap imorgon och skulle plugga igår och idag men det går inte alls bra då det enda jag tänker på är min vinst!! :D Jag längtar så grymt mycket! Tidigare idag fotades jag av en tjej från VK och nyss pratade jag med en tjej därifrån som ställde några frågor till mig så intervjun hamnar troligtvis i VK nu på lördag. Håller även på skriva några mejl till några som också vill göra intervjuer, känns väldigt konstigt att plötsligt blivit en intervjuperson men riktigt kul är det!

Idag blev det även bestämt vem av mina kompisar som följer med mig och det blev Hanna, drog lott mellan hon och Jossan men det blev Hanna som tog hem vinsten. Vi kommer få det så sjukt roligt där nere!
Kram



Kommentarer

det var så lite så, är grymt avis på dig med

Alltså det är så sjukt roligt att du vann, trodde nästan tävlingen var en bluff med tanke på det ofattbara priset!

hoppas du får träffa skådespelarna med och även vara med i filmen.

ja de är helt ofattbart detta. gud vad man är avis, hoppas du får vara med i filmen också.


Kom ihåg






Trackback