ÄNTLIGEN!!!! :D

På måndag fyller jag som sagt år och på min önskelista fanns tre saker; Twilight böckerna (på engelska), ett större minne till min kamera och pengar. Igår var vi inne i stan en sväng, jag och min familj och då mamma skulle hämta ut ett paket, förstod direkt att det var böckerna, och oj vad rätt jag hade. Mamma är en rätt så usel lögnare också (förlåt mamma men det är sant) så hon erkände direkt.

Istället för att vänta och börja läsa dom på måndag frågade jag om jag fick dom igår då jag ändå visste att jag skulle få dom och även där blev det ett ja så nu har jag börjat läsa första boken :D

Observera att jag har läst alla fyra böckerna innan men då på svenska.

Nu har jag mycket läsning framför mig!



Kommentarer

sv:ja de kan man! ja ska läsa bökerna nu:)

sv: javisst :) [email protected]

MAN KAN FAN ALDRIG FÅ NOG AV DE DÄR BÖCKERNA.

Ooo, er de bra? Har planer om å få tid til å lese de i sommer..

» G

Dom är bättre på Engelska! :)

Breaking dawn är bättre på engelska:D

» Sanna

Jag föredrar dem faktiskt på svenska, äger alla fyra både på svenska och engelska och jag tycker att Meyer skriver som en... 15 åring? Iofs är det hennes målgrupp kanske men jag tycker översättaren gör ett toppenjobb. Men det är alltid kul att läsa böckerna på orginalspråket.

» sofia

hejsan.

föredrar du böckerna på engelska eller svenska? :)


Kom ihåg






Trackback