70 par nya skor

Ja det är precis vad jag vill ha just nu. Var ett tag sen jag var inne på  GoJane's hemsida sist så jag tog mig en titt där nu och blev kär i exakt 70 par skor!! Vill ha, vill ha, vill ha! Det är ju dessutom så otroligt billigt, av alla skor jag hittade kostade alla under 220 kr. Här kommer några av mina älsklingar:

Bildkälla

Jag är helt inne nu i en period då jag vill ha färgsprakande färger på skorna vilket ni kanske märker från bilderna ovan ;) Har ni aldrig varit inne på GoJane's hemsida kika in där NU!!!



Kommentarer

Du borde ha typ någon varningstext:

OBS! om du klickar på länken kommer du troligtvis att minst köpt 5 par nya skor...

hahah :D

Guuuuud vad snygga! Farligt, farligt, men härligt härligt! =D

underbart med skor :)

okej tack :) jag hoppas det kommer imorgon :)



gjort idag? kram

Hejsan Jennelie och ett megastort grattis till NM-vinsten!



Jag kommer från twilightsweden.se och undrar om du skulle vilja ställa upp på en liten intervju via mejl =)



Om det går bra, skicka ett mejl till [email protected] sen skickar jag frågorna till dig =D



många hälsningar,

jennifer - twilightsweden.se

Hej, hittade din blogg av en slump! Måste säga att jag läste artikeln om att du vunnit en roll in NM

måste också tillägga att det är grymt att en tjej från Umeå tar hem vinsten! Hoppas du får en underbar tid där nere och njut!

Grattis!

Miriam (norrlandstjej)

älskar dom rosa,svarta och beiga längst ner i mitten!!


Kom ihåg






Trackback