Sthlm's shoppingen, ÄNTLIGEN!! :D

Det blev lite silvernitar..

Och guldnitar (det är ett lager plast på dom på bilden så dom är finare i verkligheten).

Köpte även nya skosnören till skorna jag inhandlade i Schweiz.

Och sen det jag är mest nöjd med... Äntligen har jag hittat det perfekta tyget till min balklänning, precis som jag vill ha det!! Så nöjd!! Det var dock väldigt svårt att fånga färgen på bild så det är inte exakt den där rosa färgen men..

Den här klänningen är den allra största inspirationskällan till min klänning.

Nitarna jag köpte är till balklänningen, mina nya skor från Schweiz kommer därför passa perfa då dom också har nitar på sig i guld och silver! Min klänning kommer bli grym!! :D

Så, det var alltså nitarna och tyget som jag inhandlade i Sthlm igår, jag är så glad att jag äntligen hittade ett tyg jag ville ha för här i Umeå fanns det verkligen inga snygga rosa tyger..

Nu måste jag sätta igång med pluggningen.
Tjao



Kommentarer

SV: Okej, hur gjorde du revorna? Dom brukar oftast bli ganska fula, men dina var jätte fina!!

Och SÅ snygga grejor du köpt! Gillar verkligen skorna!! KRAMAR PÅ DIG!

Kolla in min blogg!

ja gud det har du faktiskt rätt i, kan var små mysigt att sitta där med musik i öronen eller laptopen i knäet och bara ta det lugnt:)

sv; fina bilder :D

Ne inte mkt, svarar på kommentarer :)

» Erika

sv: åh okej, inte så kul. Själv ska jag bara sitta här ett tag.

Fint namn! ;) Vad pluggas det?







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



Åh, vilket fint tyg! Du kommer säkert att vara finast på balen. Har du någon date eller ska du gå själv? Lova att lägga in en bild på bloggen så jag får se hur du ser ut.

Kram Gamm-fröken


Kom ihåg






Trackback