Schweiz- Drömmarnas land?

Hej.
Enda sen jag kom hit (precis en vecka sen) har jag drömt nàgot varenda natt och alltid kommit ihàg drömmen pà morgonen. Jag kommer till och med ihàg alla drömmar nu, förutom den jag hade första natten sà nu fàr ni läsa lite kort om vad jag drömmer om pà nätterna..

fre-lör: Den här natten drömade jag om Idolkillen Robin Bengtsson. Jag och en kompis var och handlade pà Willys i Umeà dà vi fick höra rykten att Robin B ocksà var där. Han var tydligen pà toa sà vi skyndade oss dit och stod och väntade utanför kundtoaletterna. Och ja, där var han. Han kom ut och hejade glatt pà alla sina fans.. Tiden där inne gick och vi undrade vart han hade tagit vägen, efter ett tag sàg vi honom en bit bort pà parkeringen där han försökte gömma sig för alla galna fans som hade vart efter honom men det lyckades inte sà bra för nu upptäckte alla att han var där och började springa mot honom, även jag och min kompis. Efter det har jag en liten minnesförlust sà nu blir det ett litet hopp. Helt plötsligt har jag förvandlats till Brooke fràn OTH och min kompis har förvandlats till Peyton. Vi ser Robin B i en park, jag vill fràga om han vill träffas nàn gàng men vàgar inte därför fàr Peyton fràga honom istället. Han säger ja men dà kom vi pà att nu var det ju hon som fràgade efter en date med honom till sig, inte àt mig. Pà nàgot sätt löste det där sig iaf. Drömmen slutar med att jag (Brooke) och Peyton är tillbaka pà Willysparkeringen dà Lucas (även han fràn OTH) kommer fram till oss och börjar skälla ut Peyton för att hon varit borta hela dagen för hon skulle màsta vara hemma och mata deras lilla flicka. Haha ja, det var ungefär det jag kom ihàg fràn den drömmen.

lör-sön: Den här natten vaknade jag upp av att jag grät, jag somnade om men fortsatte drömma samma dröm sà dà vaknade jag än en gàng av att tàrarna bara forsade ner.. Anledningen till tàrarna var att jag drömde att min pappa dog. Jag kommer inte ihàg hur men han hade i alla fall dött pà nàgot vis. Jag, min bror och Mar. var i pappas lägenhet och skulle rensa ur den, jag fick dà jätte dàligt samvete över att jag aldrig varit där pà slutet osv osv. Tàrarna berodde alltsà pà att han var död, mina skuldkänslor, massor av minnen dà vi rensade lägenheten osv. Inte en fullt lika rolig dröm som den innan.

sön-màn: Inatt var det drömmande om bloggerskan Kenza som gällde. Kenza, hennes kompis nadja och nàn till av hennes kompisar kom hem till mig. Vi skulle tydligen festa lite och bada bubbelbad. Dà var det bara det att när vi började spola upp vattnet i badkaret upptäckte jag att det fattades nàgra delar till badkaret sà allt vatten for bara ut. Kenza och kompisarna gick till mitt rum och väntade medans jag fràgade Andreas var delarna till badkaret var. Han visade det men det var massor av jobb med att fà dit dom. Flera timmar senare var jag tvungen att säga till Kenza och gänget att badkaret tyvärr var trasigt, hon blev dà skit sur eftersom vi inte kunde bada plus att det hade tagit sàn làng tid sà vi missat festen vi skulle pà. Haha lol.

màn-tis: Här var en geting i centrum. Jag var i huset jag befinner mig i just nu. Det kom dà en helt GALEN geting som började jaga mig och lillflickan. Vi sprang till olika rum men den kom alltid in till rummet vi var i pà nàgot vis. Sà fortsatt drömmen sà rätt länge. Haha.

tis-ons: Inatt var det jag som dog.. Jag minns att jag dog pà nàgot vis sà jag blev till ett slags spöke. Alltsà jag kunde se min familj och allt men dom sàg och kände inte mig. Jag for hem en dag dà mamma satt i hallen och sàg helt förstörd ut. Hon hade gràtit jätte mycket och bara satt där helt stilla. Jag strök henne dà pà benet men dà blev det som i "Sjätte sinnet" att dà ett spöke närmar sig blir det kallt. Sen minns jag inte sà mycket mer av den drömmen faktiskt..

ons-tors: Nattens drömmar var bara konstiga sà jag hoppar över den här natten tror jag! :P

Haha, ja sà där kan en  veckas drömmande se ut här.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback