Schweiz dag 5. Shoppingrundan blir en motionsrunda?


Shoppi och Tivoli.

Mina nya pjux, 300 kronor!!



Inte mina fötter ;P

En klocka, 130 kr.


Sàja. Idag har det blivit en del promenixande för min del. Imorse var jag barnvakt nàgra timmar sà dà var jag ute och gick med lilleman i vagnen, sen gick jag till Shoppi som tog ca 40 min, gick omkring där nàgra timmar ocksà hem igen dà pà 40 min, pjuuh.

Det regnar här idag, har gjort det heela dagen faktiskt. Jag gillar ju dock och promenera i regn sà det gjorde inte sà mycket.

Kvällen blir nog lugn, har inga planer än sà länge iaf.

Btw.. Jag verkligen älskar mina nya pjux, precis sànna jag velat ha!! gissa hur glad jag blev dà jag sàg dom, dessutom dà dom var sà nedrans billiga ;)

Kisses



Kommentarer

snygga!! :)


Kom ihåg






Trackback