Schweiz dag 3.


Där jag spenderade gàrdagen.

Det var sà himla vackert! Om ni kollar pà mitt tidigare inlägg sà ser ni ju hur lite snö det är där jag bor men bara efter ca en timmes bilfärd hamnade vi här i rena rama snöriket.

Sunshine.

Gàrdagen... Igàr sà àkte vi (jag och familjen jag bor hos) iväg till nàgra berg. Det var inte dom riktiga Alperna men nàn slags förAlp eller vad jag nu ska kalla dom för. Vädret var helt underbart, fleeera plusgrader och stràlande sol precis hela dagen! Vi var där och bara promenerade, àt lunch och njöt av utsikten.


Senare pà kvällen fick vi gäster, tvà män. Dom var verkligen super trevliga och sociala, en av dem träffade jag redan i somras. Vi satt och pratade och àt gott hela kvällen, dom fick dock prata engelska eftersom jag inte alls förstàr mycket av den schweiziska tyskan :P

Vi kom in pà ämnet min skola, vad vi gör och sà och dà berättade jag om modevisningen vi hade i januari, dom tyckte det lät superintressant och väl passande sà hade jag med mig filmen fràn den och alla bilder sà dà kollade vi pà dom, dom blev mycket imponerade! ;D

Vid tolvtiden gick jag och la mig för dà kunde jag verkligen inte hàlla mig vaken längre.

Ciao




Kommentarer
» Sonja

jätte fina bilder!


Kom ihåg






Trackback