Home sweet home (?!?)


En gammal outfit.

Hej hopp.
Hemma i Sverige igen nu, eller ja, till och med hemma i Umeå. Flygresan igår från Zurich till Sthlm gick jätte bra, var dock tvungen att stiga upp vid 05-tiden vilket kändes ganska tidigt. Hela gårdagen spenderades i Sthlm stad. Men ja, man (iaf inte jag) ska ju aldrig gå på stan då man inte har några pengar man kan spendera, jag hittade så himla mycket fina grejer jag ville ha med mig hem; skor, klänningar, jeans, jackor, väskor osv osv. Men två inköp blev det iaf, och jag är helt lyrisk över dom inköpen, har tänkt på dom heeela natten.. Vad det är för inköp får ni spana in senare under dagen ;) Hihi.

21.00 Igår hoppade jag på bussen och 06.30 var jag framme här hemma. Det var väldigt lite folk på bussen så jag kunde ligga på två säten och sova, har ju dock inte alls sovit lika bra som man gör i en säng men ja, skapligt.

Haha måste bara dela med mig av att jag kom på mig själv prata engelska med folk tre gånger igår (då jag var i Sverige), bara för att jag pratat väldigt mycke engelska dom två senaste veckorna i utlandet :P

Om ett tag ska jag bege mig på syan (är ledig idag tydligen) sen blir det att åka hem till Flurken och plugga, skriva, rita och åter plugga (har prov imorgon och en stor inlämning på fredag, har inte börjat med något av dom).
Puss på er!



Kommentarer

Välkommen hem!

Vad kul att följa ditt äventyr! Du verkar ha haft det så roligt! Jag blir så sugen på att resa jag med...

Blev så nyfiken på vad du shoppat så jag tittar in snart igen...

Kram och lycka till med pluggandet!

SV: Njaae, både jag och Towe är sjuka, så det är faktiskt inte såbra!

Vad ska du göra idag då? KRAMAR PÅ DIG!

sv; fy vad segt :O

den vad allt bra, fruktansvärt trött med :P

gör du då?

SV: Tack sötis!

Usch, jobbigt med plugg! Hoppas det går bra ialf!

Vad har du gjort annars idag då? KRAMAR

» Erika

Fin blogg :)

SV: okej, roligt!! :)

Jag har bara varit hemma och vilat upp mig!

Superhäftig outfit verkligen! Var kommer byxorna ifrån?? KRAMAR PÅ DIG!

» Erika

Vad gör du då? :D

» Bibbi

Välkommen hem du sköna! Ser att du haft kul;-)

Nu är då mamma lycklig igen. Sköt om dig och break a leg med inlämningar och prov;-P Kramar


Kom ihåg






Trackback