Inspiration Kris Stew.

Idag var det som dags att bestämma frisyr inför morgondagens studentbal. I inlägget innan kan ni se vilka jag valde bland och jag kommer ha som på bild nr 1 och som på bilden i det här inlägget. Det var då jag såg dom här bilderna på Kristen Stewart jag valde att prova att göra något liknande.

Fick även förfrågan om jag inte kunde lägga ut olika sminkningar också så att ni fick rösta på det med men tyvärr kommer jag inte lägga ut nåt sånt då jag är en usel sminkare ;P

Ps. Ni kan fortfarande svara på dom här frågorna.



Kommentarer
» J

Svar: Tack så mycket, du med! Så håller vi tummarna för fint väder! Får man fråga hur du gör lockar med plattången? xD

Jag älskar verkligen Kristen Stewarts hår! Det är helt underbart! Du, jag undrar om du kanske vet om hennes hår är naturligt så eller om hon gör något med det? För det är verkligen sjukt snyggt!

Nr1 blir kalas med:) Nålen är jättefin:)

va seriöst? äre för att att du for dit på grejen(nu skriver jag så inte många fattar)

ÅH JAG VILL OCKSÅÅÅ!

super fint! du kommer bli kalas snygg på balen tror jag :)

» Feri

hejhej, hur kan du göra ditt hår så där som hennes? vad använder du?

svara gärna tillbaka i min blogg;)

» Frida

jätte fint!! du kommer särkert bli finast på balen!! :)

okej, så nyfiken som jag är...

hur gör du lockarna

kram

Välidgt fint :D

hah på min bal fixade jag också mitt hår som kristen stewart xD



hur fick du sommarjobb i sweitchz (stavning)? :D



du är väldigt fin btw!


Kom ihåg






Trackback