Gårdagen outfit + Shopping.

Äntligen kan jag ladda upp bilder här på bloggen så här kommer gårdagens outfit.

Strumpbyxor Åhlens, Vitt långt linne Bik Bok, Blå tunika Second hand, ring KappAhl, mammas gamla nitskärp.

Var på stan precis hela dagen igår med underbara Hanna. Håller på spara mina pengar till en dator och lovade mig själv att inte slösa mer än 400 kr men den budgeten sprack ju då jag som vanligt inte kunde hålla fingrarna i styr. Skulle köpa nånting nytt plus fylla på pengar på mobilen och köpa frimärken (de två sista var de två viktigaste), men hem kom jag med några nya saker men inga frimärken och inga pengar på mobilen, haha.

Köpte i alla fall den här riktigt söta klänning på Bik bok för 250 kr.

Jeans, också från Bik bok, 250 kr.

och ett par skor från Skopunkten för en hunka.

Men jag är nöjd med inköpen och det är ju det viktigaste ;)

Klockan är halv åtta och soler skiner här utanför mitt fönster, underbara sommar. har dock inte fått njuta av den idag då jag har packat ihop hela mitt rum inför flytten, det som står kvar nu är de största möblerna, dator, stereo och sminkhörnan, annars är rummet rätt tomt. Skönt.

Nu ska jag se på Buffy the vampire slayer.
Ciao

Ps. Svara på frågorna i inlägget nedan.



Kommentarer

Hahah yees all the time in my dream ;)

HAHA men hru äre?? :)

pusspuss

sv: Gött, borde själv också ta itu med ett och annat. Men det kan vänta, haha! Har varit i stan en sväng, shoppat lite :)



Kram

Men vad skönt att5 höra! :D det är så underbart när man verkligen känner att man mår super!

jodå super här med,solen är ju framme och allt är bara bra:D

XOXO

» J

sjukt fin design :) <3

kolla gärna in;

http://jaquelinerydahl.blogg.se

skorna är riktigt snyggam har kollat på dom flera ggr =) klänningen från bikbok var GRYM! ^^



sv; nej, men idag och igår var dt ju ganska fint väder =) iaf i umeå^^

» Pixie

Fan va goa grejer du har fått tag i! Älskar klänningen och skorna... Kram


Kom ihåg






Trackback