Frågor till er läsare.

Hej.
Det går fortfarande inte att få upp bilder på bloggen för mig så det blir ännu ett inlägg utan bilder. Jag verkligen ogillar att blogga utan bilder så jag väntar kanske med nästa inlägg tills bildproblemet är löst och jag vet ju inte hur lång tid det tar så då tänkte jag ställa några frågor till er.

Ni som har läst Twilight böckerna, vilken tycker ni var bäst, har ni bara läst några av böckerna, skriv då vilka du läst och vilken av dom du tycker var bäst? "Twilight", "New Moon", "Eclipse", "Breaking Dawn", "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", "Ljudet av ditt hjärta",  eller "Så länge vi båda andas"?

Till er som inte läst böckerna har jag en annan fråga. Varför har du inte läst böckerna och om du skulle läsa dom, vilket språk skulle du läsa dom på, svenska eller engelska?

Och en gemensam fråga, vad ska ni göra på midsommar? (=



Kommentarer

jag har läst alla och jag tycker att breking dawn/så länge vi båda andas var bäst:)

Åh vilken underbart snygg men enkel header! :)

Hur är det med dig idag?



Kramkram

jag har läst alla böcker men kan inte välja ;o 3 och 4 är SÅ fantastiska men jag älskar 2 med.. den första är super men inte bäst... jobbig fråga tycker jag ;p



på midsommar ska jag till en typ lägerskola man kan hyra.. vilket vi har gjort med 12 andra familjer.. der är alltid lika trevligt :)

Har läst alla (:

Jag kan inte säga vilken som är bäst, älskar alla himla mycket!

har läst första bara.. och snart andra :)

hade hellre läst den första på engelska,

satt ju och översatte alla repliker i huvudet till engelska ändå xD haha .. tog lite tid o läsa då :p

tycker än så länge att tvåan är bättre än ettan,

men detta beror nog på att jag läste ettan efter jag sett filmen,..... då visste man ju vad som skulle hända hela tiden...

vad tycker du själv? :D

» Ajka

Jag har läst Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas..



jag tycker bäst om, Om jag kunde drömma och Så länge vi båda andas..



Jag ska börja läsa dem nu på engelska=)

Hej.

Jag har läst alla och tycker allra mest om så länge vi båda andas. Tycker inte att det kunde sluta på ett bättre sätt än det gjorde :D. Vill gärna läsa alla på engelska också.

Jag har läst dom svenska böckerna. Tycker de är svårt att bestämma en för alla är bra på sitt sätt, verkligen.



vilken tycker du är bäst :)?

jag har läst alla böckerna flera gånger på svenska och så har jag nu börjat läsa twilight på engelska.

men jag tycker nog om alla böckerna lika mycket tror jag :) alldeles för svårt att välja!<3



på midsommarafton ska jag vara med mina två bästisar, äta gott och bara umgås. blir nog mysigt.

vad ska du göra mitt i flyttyran då? :)

» J

sjukt fin design :) <3

kolla gärna in;

http://jaquelinerydahl.blogg.se



Så länge vi båda andas är lugnt den bästa, jag tycker att den är väldigt bra skriven. Sedan så händer det sjukt mycket i den. Men alla Twilight böcker är självklart helt underbara !

Jag ahr inte läst någon... Läste första kapitlet i första boken och tyckte bara att de va SÅÅ krånligt! Inga roliga böcker de där.. Men filmen.. åååh säger jag bara!!! :D

» Diana

Jag älskar alla twilight böcker så klart, men jag tycker nog att Twilight/Om jag kunde drömma och Breaking dawn/Så länge vi båda andas, är bäst. Mest för att de handlar mest om Edward och Bella där och eftersom jag inte gillar Jacob så mkt så.... Men även När jag hör din röst/New moon var väldigt bra, särskilt i slutet när edward kom tbx <3 :)



Jag har läst alla på svenska olika många ggr o nu har ja börjat läsa dem på engelska! :P

jag tycker om alla böckerna både på svenska och engelska, men jag gillar inte tvåan så skarpt mycket om jag ska vara ärlig, egentligen är det nog första och sista som jag gillar, fast ändå alla :D haha

Har läst alla böckerna på engelska! Breaking Dawn var ändå min favorit.

Asså gud vilken tur du har som har sett Rob & alla. Jag hade nog dött.

Jag har läst alla på svenska och Twilight och Breaking Dawn på engelska. Jag tycker att böcker är bättre på engelska, och då gillar jag Breaking Dawn bäst!


Kom ihåg






Trackback