Vilken outfit tycker du är snyggast?

Ranka 1, 2, 3.





Så, säg din åsikt.




Kommentarer

etta: nr 4, sjukt snygg outfit måste jag säga!

tvåa: nr 6, du liknar lykke li en del där måste jag säga :)

trea: nr 1, gillar när du bär hatt, det är inte många som passar i det, men du är en av de få människorna som gör det!



måste säga att alla outfits var väldigt fina!



segt att barnen varit lite bråkiga, hoppas dom är på bättre humör nästa gång. kanske är värmen som tar kål på dom?

med mig är det bara bra, förutom att jag bokstavligt talat DÖR av värmeslag haha.



kram!

oj svårt svårt .. mycket snyggt här ju !!! men iaf..

ett: nummer 9

två: nummer 4

tre: nummer 1



btw, måste hålla med therese, du passar i hatt :D

4 och 6 :)

4, 6, 7 13 :D sjukt snygga kläder! skulle inte säga nej till din garderob ;D

» Sarah

3,9,13 :)

» Malin

9 och 3! :D

sv; haha tyska :o wtf !! xD nej då skulle jag verkligen inte förstå någonting .... haha ;p

förstår att du vill ha alla skorna, skulle jag med vilja xD är det bra i skåne? :) eller du kanske inte är där än?

kram och godnatt

åhh helt klart nr 6:D Hur söt klänning som helst:)

4 , 10 , 15 var RIKTIGT SNYGGA! digga 12 med :)

» Emma

Alla är helt sjukt snygga!:D

Gillar 9:an bäst! Kram

9 o 4 va helt klart snyggast:P

13, 14, 9

nummer tolv är nog favoriten, men alla är snygga :)

» Diana

Oj gillar nog mest 4 men även 6, 9, 14 var jättesnygga!


Kom ihåg






Trackback