Snyggaste!

Här har vi en riktig stilikon, unge Taylor Momsen. Gosh, hennes outfits är to die for, älskar alla. Hon är så grymt snygg, håller ni inte med?!! Dessutom blir jag nedrans sugen på klippa mig som henne, korta av mitt hår, skaffa lugg igen och färga det (dock inte blont då jag skulle se ut som en häxa i det). Får se då jag kommer hem till Sverige igen.

Mina tre Taylor favoriter:

För övrigt har jag gått och blivit sjuk. Är super täpt i näsan, hostar, jätte ont i halsen, hängig, lock för öronen, öronen och nästan kliar och jag känner mig allmänt vimsig. Jag hatar att vara borta hos någon annan då jag är sjuk så just nu vill jag bara hem faktiskt, kommer ju inte åka hem men ja, hade hellre vart sjuk hemma istället.

Ciao



Kommentarer

Svar: Usch det var inte bra... Hoppas du blir frisk snart och slipper besöka farbror doktorn!



Idag ska jag jobba kväll och annars har jag inga planer, mer än att fortsätta packa kanske ;D

sv; aah I see. haha. men vi säger såhär, skriver du på tyska så räkna inte med att jag ska förstå något ;)

jag sitter just nu och äter massa jordgubbar och lyssnar på åskan ...... xD

hon är så sjukt snygg, älskar hennes kläder!



sv; dt tror jag nog =)

håller med till 100% hon är sjuuukt snygg!

» Diana

Håller absolut med, hon klär sig assnyggt!


Kom ihåg






Trackback