Rösta på mig, tack (=

Oj då, hade faktiskt glömt bort att jag anmält mig till att vilja bli veckans blogg här. Men tydligen kom jag med så vill ni nu vara snälla och lägga en röst på mig!!  Gör det här.

För övrigt är jag ruggigt trött just nu. Har varit med barnen sen 1 idag, eller ja, 3 blir det ju eftersom hon sov tills dess (pojken var borta en sväng). Jag har i alla fall nyss nattat dom och allt har fungerat väl. Dom tyckte tydligen att det var super roligt då jag skuttade omkring och sjöng svenska barnvisor/sånger, haha.

En bild jag tog i måndags, området där jag bor just nu.

Nä, imorgon ska jag upp 07.30 så nu ska jag sova lite.
Night night



Kommentarer

sv, haha ja gör så :)

har röstat på dej=)

har röstat på dig nu :) hoppas du vinner! :)

härligt att det går frammåt med den minsta. hur är det med dig annars?

kram!


Kom ihåg






Trackback