RockChic.

Ja, här nedan ser ni allt jag shoppat under mina 2½ veckor här i Schweiz. Gosh, älskar allt!! Frågan är bara den om jag får med mig allt hem..? Då jag packade för resan hit tog jag mammas mindre resväska som jag sedan packade i princip helt full, lämnade lite utrymme så jag kanske skulle kunna köpa ett par skor och två klänningar, MEN, som ni ser har jag handlat mer än ett par skor och två klänningar. Hmm. Tyckte jag var så smart då jag packade väskan full för att inte kunna köpa så mycket men nja, jag är ju en liten shopaholic, speciellt då det är rea så inget har kunna stoppa mig. Hur ska jag nu få hem allt? Jag får pressa, pressa, pressa och ta mycket i handbagaget också. Yes. Hoppas.

Provade nyss en del av det jag köpt och det går ju att variera på såå många olika sätt, här kommer fyra exempel. Jag tycker mig se ett litet rockchic tema ;P



Kommentarer

Sv. hihi okej :D

känner igen mig väl,jag hade samma problem efter New York! :P

hej! 6 bloggar är med och tävlar om att bli veckans blogg,

och vi är en av dom! just nu ligger vi tvåa,

men din röst kanske kan ändra på det ;)

så gå in på den här länken

"http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment"

och rösta på nummer 2 och gör oss glada :) puss

sv; alla fick samma resultat :O har nog aldrig hänt :p



btw, mycket du handlat :o jag vill också ha (a)

» Bim

Fin blogg :D

snyggt ! :)


Kom ihåg






Trackback