P.s. I love you

I förrgår såg jag den här filmen. Jag har hört många säga att den är jätte bra så jag tänkte att då är det ju lika bra jag ser den. Visst att den var bra och fin men jag tycker den var lite för sorglig, jag gillar mer feel good filmer och skräckisar.

Bildkälla.

Nu när jag är sjuk har jag ett Buffy the vamipre slayer maraton. Haha, älskar den serien!! Och för övrigt mår jag bättre idag, eller allt är lika som igår förutom att halsen är bättre, jag ser det som något positivt. Det blir dock ändå stanna i sängen hela dagen dag för mig då jag inte skulle ha orken att göra något annat tror jag.

Tipsa om en bra film?!



Kommentarer
» Malin

Jag grät genom hela den filmen!

Så vill man gråta av sig är den ju perfekt! ;P



Pineapple Express!

Udda men rolig film!

» Elin

Åh den har jag velat se, måste nog göra det :)



Moulin rouge är jätte bra om man gillar den genren annars är she´s the man en skitbra komedi :)

MAMMA MIA är ju en feel-good movie!

En annan som är bra är Elizabethtown med Orlando Bloom och Kirsten Dunst.

Åh den är hemskt sorglig, grät under hela filmen när jag gick på bio och inte blev det bättre när jag såg den hemma för någon vecka sen...



Ska tänka ut en bra film annars funkar alltid She´s The Man, den är kul ;D

Filmtips:

Changeling! Ett verklighetsbaserat drama så den är sorglig men ack såååå bra.En superbra feel good är The holiday!



Jag har förresten sett Twilight nu och jag förstår att du gillar den och skådisen... ;)



Hoppas du blir frisk snart och att Skåne blir bra!

» mia

om du tycker "ps. I love you" filmen är bra, så måste du läsa boken, den är 1000 ggr bättre än filmen :D ett tips bara.



baksmällan e en rolig film oxå :P

» Lina

Om du är sugen på att kolla på roliga skräckisar (och då menar jag dåliga skräckisar) med vampyrer, så är ju Queen of the Damned en film för dig ;)



Och som Mia sa här innan; Baksmällan!

» Diana

Jag tycker p.s Iove you är jättebra, Men sen är ju jag ett stort fan av alla sorts sorgliga filmer typ the notebook, moulin rouge, A walk to remember Titanic m.fl. ^^

Kommer inte på nån annan film som ja kan rekomendera just nu men sjölv vill ja gärna se the proposal som verkar vara en feel-good film :)

Jag gjorde ju världens fail-grej när jag såg den, jag visste inte vad den handlade om men antog att det VAR en feel-goodfilm, var lite ledsen och sådär och tänkte att den borde muntra upp mig. Jo, tjena, det var PRECIS vad jag behövde. INTE! Men det var en bra film, dock vid helt fel tillfälle, satt och grät halva natten xD


Kom ihåg






Trackback