Min kamera.

Har fått frågor vad det är för kamera jag fotar med och det är en Canon Digital IXUS 75, 7,1 mega pixels. Jag köpte min för just över ett år sen på Expert och då gick den på 1700 kr, den är säkert mycket billigare nu. Jag tycker det är en toppen digitalkamera då den är liten, smidig, snabb och tar snygga bilder! Den har även en stor display vilket jag tycker är nedrans bra! På bilden nedan ser ni hur den ser ut.


För övrigt jobbar jag idag och det regnar ute. Här är det oftast så att på dagarna är det ca 30 grader varmt och sol men sen på kvällarna regnar det och är åsk- och blixtväder. Rätt mysigt tycker jag.



Kommentarer

Sv. Hoppas att allt är bra med dig också ;)

Hej vännen!!!



Så skönt att du mår bättre!!!

Här är allt bra! Åh vad jag vill ha fungerande bredband nu, kan ju inte springa till Solan hela tiden...

Du vet att du ringer om det är nåt eftersom jag inte har tillgång till dator varje dag som du vet.



Vi åker nog på IKEA i morgon eller i övermorgon, dagarna bara rusar iväg och i huset är det fortfarande fullt kaos...

Älskar dig så mycket!!

Kramar Mamma!

Jag skulle bli jätteglad om du kunde lägga en röst på mig i en fototävling som jag är med i :)

Det tar endast några sekunder. Hör gärna av dig om du väljer att rösta på mig :D

Jag vill verkligen vinna!



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1995



Kram!


Kom ihåg






Trackback