Köpförbud, jo tjena, det gick åt pipsvängen..

Ja, som ni kanske minns gav jag mig själv köpförbud förra veckan och jag kan ju säga att det gick ju åt pipsvängen!! :P Men NU har jag köpförbud, tills jag komemr hem i alla fall, hehe. Idag har jag i alla fall shoppat riktigt mycket och som vanligt till super bra priser. Check it out. Börjar med dagens outfit.


Skor köpta i Schweiz, linne/tunika köpt på en marknad för några år sedan, nitskörp H&M.
Nu kommer shoppingen;
Ett rött nitbälte som är långt så man kan vira det flera varv runt midjan eller höften, rea 14,50 kr.

Spetsvantar 65,50 kr.


Typ en slags väst, rea 44 kr.

Topp/klänning med nitar 168 kr.


Ett linne flera storlekar för stort så jag kommer ha det som en "klänning", rea 36 kr.

Samma som ovan, rea 36 kr.

Knästrumpor, rea 32 kr för båda.

Choklad som jag ska ta med hem till familjen.

En väst, 65,50 kr.

Skor med platå, rea 145,50 kr.

Så, ca 700 kr fick jag betala för det ovan men oj så värt det var det!!



Kommentarer

sv, Ja jag med :D Men vill se den om och om igen men är rädd för att förlora rysningarna ;)

du påminner mycket om Kris på de översta bilderna!! :D

» Diana

Gillade verkligen västarna! :D


Kom ihåg






Trackback