Dagens outfit + shopping.

Bytte kläder då det började spöregna, det blev dock bättre sen under dagen.
Hatt Tally Weijl, kofta och linne Gina tricot, jeans Second hand, skor Dosenbach.


Köpte två par skor idag, 72 kr styck (rea) på Oschner Shoes.

Köpte (fråga mig inte vad det är) presenter till min lillebror som fyller år en vecka efter jag kommer hem.

Sen storfyndade jag på Claire's, 10 varor (allt på bilderna nedan) för 10 CHF vilket är ganskla exakt 72 kr. Tog tre par strumpbyxor, alltid behövligt!


Armband, nagellack och vantar utan fingrarna :P

Ett hårband.


Ett turkost midjeskärp och en mössa/kepa.

Köpte även en liten grej till resten av familjen men det kan jag inte lägga ut här då mamma spanar in bloggen ibland :)

Haha just de, köpte ett annat par skor innan men ångrade mig sedan så när jag skulle skriva på kvittot då jag lämnat tillbaka dom och jag skulle skriva adressen sa jag att jag bara var på besök här och att jag inte kunde adressen jag bor på här, då sa hon att jag kunde skriva min hemadress ist haha men då sa jag att min familj flyttat under tiden jag var här så jag kunde inte den adressen heller. Det slutade med att jag skrev min förra adress då det var den enda jag kunde :P


Nu har jag köpförbud tills jag åker hem! Ska hålla mig borta från affären en vecka alltså. Enkelt ;D




Kommentarer

Hallå där! Lillebror kommer att bli nöjd:-)

Fnissar när jag läser om adress bekymmret...det är inte lätt, när man inte vet var man bor;-)

Snygga grejer du shoppat, svårt att hålla sej ifrån affärer, jag har själv det problemet. Gillade linnet jättemkt. Kram J

fina saker du har köpt :D

massa fina grejer :D

Kostade conversen bara 72kr/st?? :O


Kom ihåg






Trackback