Dagen som Jennilie vill glömma.

Hej.
Vilken dag det har varit. Usch.
Först och främst regn hela dagen sen har jag bara varit allmänt grinig och trött och att ta hand om två småbarn då är inte det roligaste. Fick världens gottesug för ett tag sen så jag sprang på affären och köpte godis, chips och nötter som jag sedan tryckte i mig, måste sett ut som jag inte ätit på en vecka. Är äckligt mätt nu och vi ska äta middag om 10 min, hehe. Bra tajming.

Imorgon är jag ledig så jag funderade på att ta tåget till Zurich men jag får se, alla affärer som finns där finns ju i Spreitenbach (bara några km härifrån) så jag sparar ju pengar om jag skiter i Zurich kör på Spreitenbach ist. Får se.

För typ första gången som jag kan komma ihåg har jag hemlängtan, tror aldrig jag haft det förut, inte ens förra sommaren då jag var borta 7 veckor och nu har jag inte ens vart borta 2? Mycket sitter nog i att vädret suger nu och att jag vill kunna prata svenska med någon, en kompis.

Nä som sagt känner mig grinig och trött så nu ska jag snart äta sen se en film eller läsa sen ta en tidig kväll!
God kväll på er gott folk.

Just de, blev Veckans blogg så tack för er som röstade på mig :)



Kommentarer

hur länge ska du vara borta förresten? grattis :)

men vet du,man måste ha dåliga dagar för att uppskatta dom bra ;)



Grattis till att du blev veckans blogg,inte förvånad dock,jag röstade på dig ju ;D


Kom ihåg






Trackback