Catwalk.

Hej. Idag har jag inte alls gjort något speciellt, läst, solat, sovit, vilat. Mår mycket bättre idag också, nu är jag bara snuvig, lite hostig och lite svag i kroppen.

Har även suttit och kollat på gamla vilder och då kom jag in på modevisningsbilderna. Två riktigt roliga dagar. Det är jag som sytt kläderna nedan och jag är riktigt nöjd. Vill ni veta mer om modevisningen, ser många fler bilder och så kan ni kolla i arkivet, det finns i slutet av januari och början av februari.

Jag är så nedrans stolt över min lillebror som vågade gå!!

En film därifrån, den riktiga musiken var Heavens on fire men fick inte ha den då jag la ut videon på youtube så vill ni göra det rätt stänger ni av musiken på videon nedan och sätter på heavens on fire samtidigt som ni spelar filmen.




Kommentarer

jo men var inte du nr 9? jag har röstat faktiskt ;)

» Bellz

O vad du ar duktig på att sy kläder!

Blir riktigt avundsjuk, älskar den vita du har på dig!



Och klart man röstade på dig ;)

sv. men åh, jag som trodde du var 9a haha!får rösta om ;P



jo det är bara bra, själv da? :)



Gud vad underbart snygga kläder! I am very impressed!

skit fin klänning du har på dig där :D

supersnygg klänning !! förstår att du är stolt över brorsan :D

» Diana

Ojojoj har du sytt kläderna!! Vilken talang du har! :) Gillar verkligen kjolen du har på dig!


Kom ihåg






Trackback