Back on track!!!

Heeej.
Tack för alla era kommentarer. det var riktigt roligt att läsa dom och jag ska svara på dom så snabbt jag får tid till det!!!

Jag är en gnutta överlycklig just nu, vi har internet!! Fast då jag tänker efter är jag ändå inte så överlycklig.. Det krånglar fortfarande med att få igång vårat bredband (kommer komma igång om ca 2 veckor, men de skulle vart igår för snart två veckor sen!!!) så nu har vi skaffat mobilt bredband tills vi får igång bredbandet. Det dåliga med det mobila bredbandet är att vi kan bara ha det på EN dator så nu är vi FYRA stycken som slåss om internet!

Loggade in på Bloglovin och upptäckte att jag hade ca 650 olästa blogginlägg så nu har jag kikat igenom alla dessa bloggar, dock inte alla inläggen.

Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur jag ska lägga upp det här.. Snart är det ju 2 veckor sen jag skrev ett riktigt inlägg och under dessa 2 veckor har jag dokumenterat varenda dag så jag har en hel del bilder att bjuda på. Jag börjar lite smått nu då jag har en här brevid mig som väntar på datorn...

Den 17 juli flög jag från Schweiz hem till Sverige igen. Då jag kommit till Arlanda tog jag flygbussen vidare till Sthlm C för att åka nattåget till Simrishamn, mitt nya hem. Vid 9 på morgonen var jag framme i Simrishamn där mamma och Andreas väntade på mig. Varje lördag under sommaren är det loppmarknad i Suckarnas gång från 07.00 på morgonen så vi åkte direkt dit då min morbror och hans fru var där och strosade omkring. Kan ju tillägga att dom åkte på semester hem till oss så dom bor inte här, tyvärr.

Det var dock regnigt då jag kom hem så det var i princip inga utställare på marknaden så jag fyndade ingenting. Efter det åkte vi till huset. Jag blev glatt förvånad då det låg väldigt fint till i ett mysigt kvarter. Huset i sig var rätt vanligt och mycket mindre än vad vi är vana ;) Men det passar oss och så här två veckor senare känner jag att det är perfekt! Mitt rum är ca en fjärdedel så litet som mitt förra om inte ännu mindre så jag visste inte riktigt hur jag skulle lösa det med alla mina prylar och möbler..

Sedan tog vi bilen och åkte till Ystad där det var en matmarknad, mat från en massa olika länder.

Sedan strosade vi omkring i Ystad stad en sväng.

Jag inhandlade en lila leopardmönstrad kofta på H&M för 30 enkronor.

Mitt rum under uppbyggnad.

Så där ja, så såg min första dag i Skåneland ut. Nu ska jag överlämna datorn.
Ha det fint så bloggar jag så snabbt jag får möjlighet igen!



Kommentarer

Hoppas du kommer trivas därnere! ;D


Kom ihåg






Trackback