19-20 Juli.

Fick tydligen ha datorn ett tag till så då tänkte jag lägga ut ytterligare två dagar. Känner att jag vill komma ikapp till dagens datum så det kommer nog bli en del uppdateringar de närmaste dagarna.

På söndagen fick lillebror visa sin nya skola och där hade dom tydligen tre körsbärsträd så vi plockade och åt en del.

Vi har havet jätte nära oss nu så jag har spenderat en del kvällar där, denna kvällen med lillebror och kusin.


Sedan fotade jag lite smått.



Och på kvällen fick mamma sätta saxen i håret och klippa mig. Ser ut som jag gjorde för något år sedan, kort hår och lugg. Är riktigt nöjd och trivs i det!!

Måndagen hade jag visst bara några få bilder som så jag förmodar att denna dagen bara spenderades i hemområdet och med att göra sig hemmastadd.

Nu kommer lite bilder från mitt rum som blev klart vid det här laget.

Mina Marilyn Monroe prylar följer med överallt!

Som tur var hade jag en hel garderobsvägg att nyttja då rummet var så litet.

Tv hörnan.

Smink hörnan.

Ja, så där ser mitt rum ut. Än om det är så litet så gillar jag det skarpt, det är mysigt och hemtrevligt! Soffan och tv-bänken har dock brorsan fått överta tills jag har utrymme för dom.

Ciao.



Kommentarer

Åhh jag skulle vilja ha din garderob, den var så stor!! :P


Kom ihåg






Trackback