10 juli.

Idag är det en månad sen jag tog studenten och en vecka tills jag åker hem till Sverige igen. Åter till studenten, det är en dag jag mer än gärna skulle vilja göra om, guuuud vad roligt jag hade den dagen alltså! Jag inser även nu hur snabbt tiden bara flyger iväg, alldeles för snabbt känns det som..

Idag har jag för övrigt jobbat, slutade nyss så nu ska jag ta mig en powernap för att kunna hålla mig vaken resten av kvällen.. Imorgon blir det också till att jobba så ni ser ju när jag laddat batterierna och kommer tillbaka :P



Kommentarer

sv: ingen orsak :P

» Bibbi

Hej söta! Ja, kunde jag så skulle jag skicka några bullar och lite jordgubbssaft:-) Har bakat lavendelskorpor idag. Inte alls dumt inte. Förstår att du längtar hem nu när det blir till Skåne direkt och ett "nytt liv". Har inte pratat med de dina något sen de åkte. Har inte riktigt orkat. Men ska ta mig i kragen och höra hur dom har det. Ganska stressigt än skulle jag tro... Men spännande ;-P Känns fruktansvärt fel att det är andra i ert hus nu..Ser konstigt ut.. Ska hälsa alla och jag lovar att alla hälsar så mycket tillbaka. Stora kramar Bibbi

ja allt går jätte fort :o Hur är det i Schweiz? :) kram


Kom ihåg






Trackback